ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان از هفته نهم لیگ برتر در اولین حضور رسمی سرمربی آلمانی جدید این تیم اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی جدید تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان از هفته نهم لیگ برتر جام خلیج فارس به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال در حالی امروز به مصاف فولاد خوزستان می رود که وینفرید شفر آلمانی برای اولین بار به صورت رسمی به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

* در درون دروازه باز هم به سید حسین حسینی گلر آماده این روزهای آبی پوشان اعتماد شده. این عقلانی ترین تصمیمی بود که می شد برای دروازه استقلال اتخاذ کرد.

** در دفاع چشمی و غفوری که برابر روسیه نمایش مطلوبی ارائه دادند در ترکیب اصلی قرار گرفتند. چشمی و حسینی از پادوانی آماده تر و هماهنگ تر خواهند بود. زکی پور در بازگشت از مصدومیت مقابل سپیدرود نمایش ناامیدکننده ای داشت ولی با توجه به تعطیلی لیگ و تمرینات روزهای اخیر باید به مرز آمادگی ۱۰۰% رسیده باشد.

*** بهترین خبر برای استقلالی ها بازگشت فرمانده به خط هافبک است. امید ابراهیمی که در دیدار تیم ملی برابر روسیه نمایش امیدوار کننده ای داشت در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته تا جلوتر از فرشید باقری نقش بازیسازی را بر عهده بگیرد. در کنار او اسماعیلی و شجاعیان قرار دارند تا از ابتدای فصل تا کنون شاهد یکی از بهترین ترکیب های خط میانی استقلال باشیم. جپاروف، نورافکن و قائدی تعویض های احتمالی شفر در صورت گره خوردن بازی خواهند بود.

**** شهباززاده که هفته ها مصدوم بود بالاخره به ترکیب اصلی آبی پوشان برگشت تا در کنار بیت سعید زوج خط حمله را تشکیل دهند. با توجه به تمریناتی انجام شده برای گلزنی و بازیابی روحی روانی بازیکنان، امیدواریم در این دیدار طلسم گلزنی مهاجمان استقلال شکسته شود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار