مدیرعامل استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال در پیامی از هواداران این تیم خواست صبور باشند و از شفر که کارش را از صفر شروع کرده حمایت کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار پیامی خطاب به هواداران نوشت:

استقلال در دیدار روز گذشته عملکرد قابل قبولی در حفظ توپ و کار تیمی داشت. بازیکنان در همه دقایق مسابقه از حریف خود برتر بودند و شانسی به رقیب ندادند. البته تا زمانی که توپ وارد دروازه نشود، تیمی برنده نیست اما استقلال در مسیر پیشرفت قراردارد و بدون تردید روز به روز بهتر می شود و اشکالات آن برطرف می گردد. همه ما می دانیم هرمربی که تیمی را تحویل می گیرد، به زمان احتیاج دارد تا تیمش را بشناسد و آماده کند. بنابراین وظیفه همه ما این است که به آقای شفر فرصت بدهیم و از او حمایت کنیم.

هواداران عزیز استقلال به خاطر دارند هرمربی خارجی که به ایران آمده، چندین سال طول کشیده تا نتیجه بگیرد. آقای شفر کارش را از صفر شروع کرده و برای رسیدن به بالای جدول باید کارهای زیادی انجام دهد.

مدیریت باشگاه استقلال نیز برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و در همین راستا تیم استقلال برای انجام کارهای تاکتیکی خود از اواسط همین هفته در زمین صنایع دفاع تمرینات خود را ادامه خواهد داد که امکانات و شرایط بسیار مطلوبی دارد.

هواداران عزیز می دانند بدون حمایت و پشتیبانی آنها، استقلال نمی تواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. آقای شفر و تک تک اعضای باشگاه با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش می کنند. هواداران استقلال باید به تیم محبوبشان کمک کنند و به بازیکنان اعتماد به نفس، شجاعت و انگیزه بدهند. تلاش و کوشش کادر فنی، بازیکنان و باشگاه استقلال با حمایت هواداران تکمیل می گردد و می تواند استقلال را به مسیر پیشرفت و موفقیت برساند، هدفی که همه اعضای باشگاه برای رسیدن به آن ایمان کامل دارند.

 
به گزارش استقلال نیوز، مدیرعامل استقلال باز هم نشان داد چیزی از مدیریت نمی داند و برای مدیریت ساخته نشده است. آن هم مدیریت باشگاهی با این عظمت و قدمت!
در ابتدای عریضه نویسی جناب مدیرعامل ایشان از نکات فنی بازی دیروز گفت و اینکه تیم حریف شانسی روی دروازه ما نداشت! اما نمی دانیم چرا سید رضا افتخاری مفسر و کارشناس جدید فوتبال ایران در این عریضه دلیل اینکه استقلال در ورزشگاه خانگی خود نتوانست حتی یک موقعیت گل هم روی دروازه خوزستانی ها ایجاد کند، را نگفت!؟
مدیرعامل استقلال که بسیار مشهورتر از مجتبی جباری ست چون با ستاره های رقیب عکس یادگاری دارد!! در نطقی مضحک اعلام کرد "هواداران عزیز استقلال به خاطر دارند هر مربی خارجی که به ایران آمده، چندین سال طول کشیده تا نتیجه بگیرد"! چطور می شود مربی خارجی به چندین سال زمان نیاز دارد تا تیمش نتیجه بگیرد ولی قرارداد شما با وینفرید شفر 6 ماهه است؟؟ تکرار می کنیم 6 ماهه!!!!! آیا شما هواداران استقلال و مخاطبان عزیز استقلال نیوز با ما هم عقیده اید که آقای مدیرعامل مشهور و معروف ما که از جانب شخصی از اهالی خیابان پاستور هم حمایت نمی شود! با این عریضه نویسی ها به فکر راه چاره برای فرار از ناکامی های احتمالی ست؟؟
در مورد زمین تمرین و اینکه ایشان بارها با منت اجاره زمین تمرین جدید را به سر هواداران کوبیده اند و بارها با آن پُز داده اند هم بگوییم که کادر فنی مستعفی استقلال بارها از وضعیت خانه به دوشی و نداشتن زمین تمرین مناسب گله داشتند و شاهد این امر هم مصدومیت های فراوان بازیکنان در ابتدای فصل است. به هیچ عنوان قصد دفاع از علیرضا منصوریان را نداریم ولی این را بگوییم که آقای به ظاهر مدیرعامل! شما وظیفه ات را انجام دادی و به خاطر کوتاهی در انجام وظایفت باید مواخذه شوی. هیات مدیره ای که با گذشت 9 هفته از لیگ توانسته یک زمین تمرین مناسب برای تیم بزرگ استقلال تدارک ببیند حتی در شان مدیریت آبدارخانه این باشگاه هم نیست!
یادمان باشد مجتبی جباری عزیز به خاطر اعتراض به نداشتن زمین تمرین مناسب توسط افتخاری از تیم کنار گذاشته شد.
در انتها این نکته مهم را بگوییم که در تاریخ استقلال اسم بزرگانی چون جباری ها.. به یادگار خواهد ماند نه افرادی که با استفاده از بند "پ" و لابی های سیاسی خودشان را به استقلال بزرگ چسبانده اند و با قلدری و اطمینان از این می گویند که تا پایان دوره دولت بنفش، کسی جرات برکناری آن ها را ندارد!

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار