مهدی قائدی

پس از تنبیه انضباطی هافبک جوان استقلال از سوی سرمربی برخی از اعضای کمیته فنی خواستار بخشش او شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز  استقلال یک حاشیه داشت، مهدی قائدی از سوی وینفرید شفر اجازه تمرین پیدا نکرد و در کنار نصرالله عبداللهی تنها نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان بود.

نهدی قائدی

در حالی که قائدی لباس پوشیده و آماده تمرین کردن بود به یکباره از سوی شفر به این بازیکن اعلام شد که حق تمرین کردن ندارد! گفته می‌شود ناراحتی سرمربی استقلال به رفتار هافبک جوان استقلال پس از پایان دیدار با فولاد خوزستان برمی‌گردد. ظاهراً او لباسش را از ناراحتی روی زمین کوبیده بود. قائدی که در زمان علیرضا منصوریان پدیده استقلال خوانده می‌شد بعد از استعفای او در دیدار با سپیدرود و فولاد به بازی گرفته نشده است، لباس‌هایش را عوض کرد. او که ناراحت بود دقایقی با نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم استقلال صحبت کرد. سرپرست آبی‌پوشان دست او را گرفت و کنار خود نشاند تا نظاره‌گر تمرین شود.

نهدی قائدی

پس از پایان تمرین امروز محمد نوری و اکبرکارگرجم جلسه‌ای را با وینفرد شفر در زمین چمن برگزار کرده و در خصوص مسائل مختلف با وی به گفت‌وگو پرداختند.

نوری در این جلسه سرپایی خطاب به سرمربی استقلال گفت: اگر شما مشکلی نداشته باشید ما مهدی قائدی را به کمیته فنی دعوت کنیم و در آنجا از وی توضیح بخواهیم. اگر امکانش وجود دارد این بازیکن را ببخشید و سپس از طریق ما در اختیار تیم قرار بگیرد که شفر در واکنش به این موضوع گفت من مشکلی با این مسئله ندارم و اگر می‌خواهید او را به کمیته فنی دعوت کنید اما تصمیم نهایی با من است و من تصمیم می‌گیرم که آیا این بازیکن به تمرینات برگردد یا خیر. او همچنین تأکید کرد که باید پدرانه با قائدی رفتار کرد نه چکشی. با این حال باید یکسری چیزها را متوجه شود.

نهدی قائدی

* نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در این خصوص گفت:

این بچه جوان است و دچار یک اشتباه شده هرچند که معتقدم بی‌احترامی به پیراهن استقلال خوب نیست و باید با آن برخورد شود.

وی درخصوص اینکه آیا نمی‌شد از این اتفاق گذشت کرد، گفت: اتفاق و اشتباه کوچک و بزرگ ندارد و بی‌حرمتی به پیراهن استقلال قطعا مورد تایید هیچکس نیست. قائدی با تشخیص شفر فعلا با تیم امید تمرین می‌کند و درمورد او باشگاه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل این بازیکن طی روزهای آینده حل می‌شود یا خیر، گفت: فعلا چیزی مشخص نیست و کادر فنی خواسته تا این بازیکن در تمرین بزرگسالان شرکت نکند.

 اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
S♥S
-1 #1 S♥S 1396-07-22 20:48
کم کم دارن شفر با خودشون همسو میکنن با قبول طاهری به عنوان دستیار :sigh:
نقل قول کردن
بابك تاج پرست
-2 #2 بابك تاج پرست 1396-07-22 22:47
بايد پشت سرمربي ايستاد و با بازيكن سالاري مقابله كرد! اين ستاره آينده دار هم بايد بدونه وارث چه پيراهني هست
نقل قول کردن
بهنام
-2 #3 بهنام 1396-07-23 01:20
این هم آخروعاقبت یه بچه شهرستانی ساده، انقدربیش ازحدبهش علی آقابهادادکه نمیدونه بزرگترازقائدی هم حق اعتراض ندارندچه برسه به کوبیدن پیراهن مقدس تیم،اینهانشانه بی سوادی یه مربی به ظاهرباسوادوباکلاس بودکه ازمجتبی جباری شروع شدحالارسیدبه این بچه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار