تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت عصر امروز(دوشنبه) در زمین شماره 2 آزادی و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل نساجی مازندران در جام حذفی و دربی پایتخت آماده می‌کند از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.

* پیش از آغاز تمرین امروز بازیکنان در هتل المپیک حاضر شده و در جلسه فنی حضور پیدا کردند. کادر فنی تیم استقلال نقاط ضعف و قوت این تیم در بازی با فولاد و همچنین برنامه‌های آبی‌پوشان برای دیدار با نساجی مازندران را به بازیکنان توضیح داد.

تمرین استقلال

* هنگامی که بازیکنان در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند بیژن طاهری در محل تمرین حاضر شد و در حالیکه ظهر امروز اعضای کمیته فنی استقلال اعلام کرده بودند خبری در این زمینه نیست و طاهری مربی استقلال نشده اما عضو جدید کادر فنی آبی‌پوشان در رختکن حاضر شده و با پوشیدن لباس به سایر بازیکنان ملحق شد. ذکر این نکته ضروری است که طاهری ۲ روز پیش در محل هتل اقامت وینفرید شفر جلسه‌ای را با وی برگزار کرد و پس از گفت‌وگو با مربی آلمانی استقلال، همان روز برای حضور در جمع آبی‌پوشان با این تیم به توافق رسید.

* تمرین امروز از ساعت 16:00 آغار شد.

* مهدی قائدی که به خاطر تنبیه انضباطی به تمرین امیدها تبعید شده است، در این تمرین حضور نداشت.

* جابر انصاری در ابتدا با بازیکنان تمرین کرد، اما با آغاز بخش‌های تاکتیکی از آنها جدا شد و به تمرین اختصاصی پرداخت.

* در تمرین امروز آبی پوشان ۳-۴ بازیکن جوان حضور داشتند.

* نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم هم نظاره‌گر تمرین بود.

* در حالی که عنوان شده بود مترجم شفر به مرخصی رفته است، اما در تمرین صحبت از اخراج او به دلیل ترجمه نادرست برخی صحبت‌های سرمربی آلمانی استقلال شد.

* دروازه بان های تیم تحت نظر نامداری و با تجهیزات جدید به تمرین پرداختند.

* در ابتدای تمرین امروز شفر فرشید اسماعیلی را به گوشه‌ای از زمین فراخواند و برای دقایقی با این بازیکن به گفت‌وگو پرداخت. وی سپس نزد میلاد زکی‌پور رفت و با این بازیکن هم گفت‌وگو کرد. سرمربی آلمانی استقلال طی روزهای اخیر جلسات متعددی را در حاشیه تمرین با بازیکنان برگزار می‌کند و رحمتی، چشمی، شجاعیان و چند بازیکن دیگر به صورت جداگانه با سرمربی آبی‌پوشان طی روزهای اخیر صحبت کرده‌اند.

* در فرصتی که بازیکنان برای سوت آغاز تمرین داشتند علی قربانی مشغول ضربه زدن با توپ به سمت سجاد شهباززاده بود و با لهجه مازندرانی صحبت‌هایی را انجام می‌داد که مهاجم دیگر استقلال متوجه صحبت‌های قربانی نمی‌شد.

* پیش از شروع تمرین، تیم فوتبال پیشکسوتان کیان در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی مشغول تمرین بودند که استقلالی‌ها برای آغاز تمرین خود وارد زمین شدند. جالب اینجا است که چند نفر از پیشکسوتان این تیم از اینکه استقلالی‌ها زودتر از آغاز ساعت تمرینی وارد زمین شدند و تمرین تیم پیشکسوتان تعطیل شد ناراحت بوده و زیر لب غرولند می‌کردند.

تمرین استقلال

* نصرالله عبدالهی پیش از شروع تمرین امروز استقلال وینفرید شفر را صدا کرد و از وی خواست تا مراسم معارفه طاهری را انجام دهد. جالب اینجا بود که بیژن طاهری با شفر دست داد و به شدت مورد استقبال مک‌درمورت قرار گرفت به شکلی که انگار طرفین سالهاست یکدیگر را می‌شناسند!

* برنامه‌های تمرینی امروز متنوع بود و البته در بعضی مواقع کار تاکتیکی به شکلی پیش می‌رفت که بازیکنان با تعجب به یکدیگر نگاه می‌کردند. در بخشی از تمرین امروز مک‌درمورت توضیحاتی را به بازیکنان اعلام کرد اما در میان صحبت‌های وی شفر نظر وی را برگرداند و نحوه انتقال توپ به جناحین را به شکل دیگری به بازیکنان منتقل کرد

* پس از گرم کردن، شفر بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد تا پاس‌کاری تحت فشار دستور کار قرار بگیرد. در گروهی که تحت نظر شفر کار می‌کردند، سرمربی آلمانی بارها به بازیکنان تأکید می‌کرد که تک ضرب پاس داده و به یار خود به هنگام حمل توپ کمک کنند. شفر یک بار این بخش را متوقف و با صدای بلند گفت که پاس باکیفیت بدهید.

* بخش پایانی تمرین امروز در حالی به فوتبال درون‌تیمی در نیمی از زمین اختصاص داشت که امید ابراهیمی و ووریا غفوری زودتر از سایر بازیکنان محل تمرین را ترک کردند. این دو نفر با نظر شفر و با توجه به اینکه در ۲ دیدار دوستانه تیم ملی و بازی با فولاد ۹۰ دقیقه به میدان رفته بودند امروز کمی سبک‌تر کار کردند تا فشار بدنی به آنها وارد نشود البته روزبه چشمی با توجه به اینکه کمتر در ترکیب تیم ملی به میدان رفته بود امروز تا پایان تمرین حضور داشت.

* بعد از فوتبال درون تیمی، بازیکنان استقلال به تمرینات سرعتی مشغول شدند.

* تمرین امروز آبی پوشان ساعت 17:40 به پلیان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال 28 مهرماه باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی قائمشهر برود.

 

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار