مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: انتخاب طاهری یک تصمیم خوب بود و با شخصیت ممتاز و استقلالیش می تواند به استقلال کمک کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخاب بیژن طاهری به‌عنوان دستیار وینفرید شفر و شرایط استقلال پس از تغییر سرمربی توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* انتخاب طاهری به عنوان دستیار شفر

زمانی که بحث حضور طاهری در استقلال مطرح بود من گفتم که این یک تصمیم بسیار خوب از سوی مسئولان باشگاه استقلال است. طبیعتاً شفر هم در این زمینه مطالعه کرده و تصمیم خودش را گرفته است. طاهری شخصیت بسیار ممتازی دارد و تجربیات زیادی را در این سال‌ها به دست آورده است. او یک استقلالی است و می‌تواند کمک شایانی به این تیم بکند. شفر باید از تجربیات طاهری به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

* شرایط استقلال بعد از آمدن وینفرید شفر

استقلال در بازی با فولاد به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت، ولی نمی‌توان از شفر انتقاد کرد، چون او تازه هدایت تیم را برعهده گرفته است و حداقل به یک  ماه زمان نیاز دارد تا برنامه‌هایش را در تیم پیاده کند. امیدوارم استقلال با این مربی نتیجه بگیرد تا هواداران و پیشکسوتان هم خوشحال شوند.

* لیست ورودی و خروجی ابتدای فصل توازن ندارد

استقلال در بعضی از پست‌ها نیاز به بازیکنان کلیدی داشت، اما نتوانست بازیکن جذب کند. نگاهی به بازیکنان استقلال در فصل جاری نشان می‌دهد که لیست این تیم توازن ندارد. به‌عنوان مثال در پست هافبک دفاعی و هافبک تهاجمی هشت بازیکن سطح بالا حضور دارند، ولی می‌بینیم که استقلال در کناره‌ها بازیکن باکیفیت ندارد یا در خط حمله نتوانسته‌اند جایگزین مناسبی برای کاوه رضایی پیدا کنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار