خسرو حیدری

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: با آمدن شفر شرایط ما بهتر شده و جا دارد که بهتر از این هم بشویم تا به جایگاه اصلی خودمان برسیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، خسرو حیدری هافبک مدافع استقلال که در بازیکن نساجی از ناحیه سر مصدوم شد، پس از پایان بازی و صعود به مرحله بعدی جام حذفی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت که در ادامه گزیده ای از آن ها را می خوانید.

خسرو حیدری

* مصدومیت از ناحیه سر

بازیکن حریف با آرنج ضربه بدی به من زد تا حدی که نتوانستم به زمین برگردم. به هر حال فوتبال است و از این مصدومیت ها پیش می‌آید.

* دربی

به هر حال دربی یک بازی خاص است و ما بالاخره باید تلاش می‌کردیم تا با یک نتیجه خوب به استقبال دربی برویم. الان زمان خوبی برای صحبت کردن در مورد دربی نیست و بعدا درباره آن حرف خواهم زد.

*شرایط بهتر با شفر

با آمدن شفر شرایط ما بهتر شده و جا دارد که بهتر از این هم بشویم. ما باید روز به روز بهتر شویم تا به جایگاه خودمان برسیم. البته بازی دربی مهم است و ما باید امروز با یک برد به پیشواز این بازی می‌رفتیم.

* تحویل ندادن بازوبند پس از مصدومیت

در آن شرایط که دچار مصدومیت و خونریزی شده بودم، حواسم به این موضوع نبود که بازوبند را تحویل کسی ندادم، بازوبند مهم نیست که دست من باشد یا نباشد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار