مهدی فنونی راده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شفر با درایت قائدی را بخشید، مهدی باید از این فرصت طلایی استفاده کند و خودش را نشان دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص پیروزی استقلال برابر نساجی قائمشهر، دربی 85 و مهدی قائدی توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* بازی نساجی

مدتها بود استقلال اینطور خوب بازی نکرده بود. آنها بدون استرس و با ارائه یک بازی شناور توانستند تیم خوب و جوان نساجی را شکست داده و به دور بعد جام حذفی صعود کنند. حضور شفر در استقلال تاثیر بسزایی داشته و به طور کامل این تاثیر مثبت را در دیدار برابر نساجی دیدیم.

* دربی هشتادو پنجم 

این بازی مثل همیشه حساس و پراسترس است. اگرچه پرسپولیس در بالای جدول و استقلال در پایین جدول قرار دارند اما این موضوع تاثیری بر روی این دیدار نخواهد داشت.

جذابیت دربی در این است که نتیجه آن قابل پیش بینی نیست و هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی آماده باشد می تواند برنده این دیدار سنتی باشد.

* هواداران از دربی برد می خواهند

من چندین بار تجربه بازی در دربی را دارم و می دانم این دیدار چقدر برای هواداران مهم است آنها می خواهند تیمشان بازنده نباشد و این می تواند در روند دو تیم برای دیدارهای بعد تاثیرگذار باشد.

* دربی بازی روحیه و آمادگی ذهنی است

فشار و استرس این بازی بر روی ساق های بازیکنان کاملا مشهود است و می تواند نتیجه بازی را هم رقم بزند. سرمربیان دو تیم باید بجز مسائل تاکتیکی بر روی مسائل روحی و روانی بازیکنان هم کار کنند تا آنها آماده این دیدار حساس شوند.

* امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

پیش بینی این دیدار سخت است اما امیدوارم استقلال برنده این بازی باشد.

* مهدی قائدی

او خطای بزرگی انجام داد البته جوان است و اشتباه در بین جوانان همیشه وجود داشته اما خوشحالم که شفر با درایت خودش، او را بخشید و اجازه داد در تمرینات حضور پیدا کند. قائدی می تواند از این فرصت طلایی استفاده کند و با بازی خوبی که انجام می دهد سرمربی استقلال را مجاب خواهد کرد که از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار