تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز(دوشنبه) عصر در زمین شماره 2 آزادی و با حضور علیرضا اکبرپور برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز(دوشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 16:00 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی و در غیاب اصحاب رسانه و تماشاگران برگزار شد.

* امید نورافکن به دلیل مصدومیت در تمرین امروز غایب بود و دربی را هم از دست داد.

* جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در تمرین امروز حاضر شد و با استقبال گرم شفر مواجه شد.

* جواد قراب به دعوت شفر در جمع بازیکنان حاضر شد و ضمن تشکر از آن ها بابت تلاش هایشان، دقایقی در مورد دربی صحبت کرد.

* علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال که در زمان بازیگری به هرکول جیبی معروف بود در تمرین امروز استقلال حاضر شد.

* بهروز پرورش خواه دیگر پیشکسوت باشگاه استقلال نیز در تمرین امروز حضور داشت.

* بازیکنان ابتدا با پاسکاری ترکیبی بدن های خود را گرم کردند.

* بازیکنان بعد از گرم کردن به مرور کارهای ترکیبی زیر نظر کادر فنی پرداختند.

* دروازبانان استقلال زیر نظر اشکان نامداری به تمرین اختصاصی پرداختند.

* فوتبال درون تیمی بخش دیگری از تمرین امروز آبی پوشان بود.

* تمرین امروز ساعت 17:45 با سرد کردن بدن های بازیکنان به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال با انگیزه بالایی در تمرین امروز حاضر بودند و برای دربی متحد و همدل هستند.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-08-01 23:49
خسته نباشید بزرگ به سرداران دلاور استقلال تاجیهای همیشه قهرمان..(لنگ سوراخ میشود..)
خداروشکر تمرینات استقلال بشکل بسیار منظم و حرفه ای داره برگزار میشه و بچه های استقلال کوه انگیزه و اعتماد بنفس هستند..
بزرگترین جنبه مثبت روحی روانی هر تیمی نداشتن غرور و خودبزرگ بینی و همین داشتن اعتماد بنفس و انگیزه های قوی برای خوب بودن،حرفه ای بودن و ادامه دادن تا رسیدن به موفقیتهای زیاد است..بعد از اومدن شفر آلمانی استقلالیها روح تیم بودن و از خود گذشتن را در خود بخوبی تقویت کرده و در حال رسیدن به یک نظم و دیسیپلین و هارمونی و هماهنگی بی نظیر هستند..
از لحاظ فنی اگر به کل تیم استقلال خیره بشیم نشانه های بسیار خوبی از پیشرفت و تاکتیک پذیری در تیم دیده میشه که اصلا قابل قیاس با زمان علی منصور نیست..
در استقلال مدل شفر خبری از کارهای اضافی و ضربه های بیخودی به توپ دیده نمیشه و فوتبال تک ضرب و دوضرب یکی از بهترین علایم حضور یک مربی بزرگ مثل شفر در استقلال است..پرسینگ و دوندگی بازیکنان هم هدفمند و هوشمندانه انجام میشه و اصل پوشش و حمایت از یار خودی چه در وقت مالکیت توپ و یا بدون توپ بصورت قدرتمندانه و حرفه ای رعایت میشود..این استقلال برای 90 دقیقه بازی برنامه دارد و اسیر احساسات کاذب و تکروی های هیجانی نیست..
از دقیقه اول تاکتیک ها اجرا میشوند و نیازی به داد و بیدادهای غیر معمول در کنار زمین نیست..کوچینگ حرفه ای شفر همیشه ذهن بازیکنان را بیدار نگه میدارد و اشارات و نگاههای معنی دارش رمز بازی اصولی و تهاجمی استقلالیهاست..
تعویضها هم با توجه به شناخت شفر از بازیکنان بهتر شده و ترکیب اصلی استقلال دست این آلمانی کارکشته آمده است..
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
0 #2 مسعود عشق اس اس 1396-08-02 01:55
اما میرسیم به قسمت فنی بازی دربی..
تیم لنگ پولیس با اومدن برانکوی کروات در دو سال گذشته بصورت کلی تغییرات فنی و تاکتیکی زیادی داشته و حتی بلحاظ روحی و روانی هم تحولاتی در این تیم ایجاد شده است..بازی تک ضرب و پاسهای زیاد همراه با سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله خاصیت و نقطه قوت اصلی لنگ پولیس در این دو سال بوده است..اضافه شدن بالهای کناری به مهاجمان در هنگام حملات هم دیگر نقطه قوت و شاید ضعف این تیم است..بطورکلی سبک فوتبال کرواسی انجام یک بازی فیزیکی سرعتی با دوندگی بالا و همراه با چاشنی تکنیک میباشد..
اما خب ضعف های زیادی هم در این سبک وجود دارد که اتفاقا در این چند بازی گذشته موجب شکست فضاحت بار مقابل الهلال و باخت به پیکان و برد با مافیای داوری مقابل همین نفت تهران شده است..
در سیستم ۴۴۲ لوزی برانکو دو نفر زوج خط دفاعی یعنی جلال حسینی و شجاع وسط و محمد انصاری(مصلح) در چپ و ماهینی(محرمی) راست در خط دفاعی قرار میگیرند..کامیابی نیا و ربیع خواه در جلوی دفاع و رسن(نعمتی) پشت سر مهاجمین(بال راست) قرار میگیرد..وحید امیری بال چپ و مهاجم کاذب است.علی پور و منشا هم منتظر توپهای ارسالی هستند..
کندی خط دفاع و سوتی های شجاع خلیل زاده و جاماندن های دفاع های کناری پرس پولیس در هنگام حملات حریف از کانال های چپ و راست ضعف بزرگیست که با توجه به قدرت،سرعت و تکنیک بالهای کناری استقلال و مدافعان رونده ای مثل خسرو حیدری و زکی پور دردسرهای زیادی برای لنگ پولیس درست خواهد کرد..
اما بزرگترین نقطه قوت استقلال که کفه ترازو را برای ما سنگین تر میکند خط میانی و هافبکهای قلدر و قدرتمند و تکنیکی سرعتی آبی پوشان است..استقلال با داشتن شجاعیان تکنیکی(بال چپ) اسماعیلی هجومی و تکنیکی و جبارف (بال چپ)بازیساز و مجرب بسیار قویتر از حریف خود است..با بودن امید ابراهیمی آماده و جنگنده نیز تخریب خط هافبک پرس پولیس کار راحتیست..ضمن اینکه اگر روزبه چشمی از دفاع یک خط جلوتر بیاید کمربند میانه زمین استقلال واقعا مرگبارتر میشود..طراحی حملات استقلال و موقعیت گل درست کردن با توجه به بودن این بازیکنان خلاق و تکنیکی کار بسیار راحت و در دسترسی است..
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
0 #3 مسعود عشق اس اس 1396-08-02 02:18
ادامه ....
فقط باید توپهای خوبی به خط حمله استقلال برسد و مهاجم یا مهاجمین نیز قدر فرصتهای ایجاد شده را بدانند چراکه دربی بازی لحظه هاست و باید ضربه آخر را حرفه ای خونسرد و فنی بزنند..
مطمینا نظم و انضباط آلمانی شفر در تاکتیک و کار گروهی استقلال هم دیده خواهد شد و ارتباط بین هافبکها و مهاجمین در هنگام حمله بخوبی برقرار میشود..
لنگیها قطعا بوسیله بالهای کناریشان حملاتی را ترتیب میدهند و باید کناره های زمین در چپ و راست کاملا بسته شوند تا نفوذهای پرسپولیس بی اثر شود..ضمنا آنها سانترهای زیادی هم انجام میدهند و از توپهای برگشتی و موج دوم حملات سود خواهند برد..
رسن و ربیع خواه(نعمتی) بازیسازهای آنها باید کلا تخریب شوند ضمنا مدافعان استقلال باید کاملا و ۴ چشمی مراقب نفوذهای علی پور و فرصت طلبی های منشا باشند و با خشونت روی توپ اجازه خودنمایی به آنها ندهند..
اگر بازیکنان استقلال روز بازی بدون توجه به جو ورزشگاه و با تمرکز بالا و هوش فراوان بازی کنند و کارهای تاکتیکی و فنی شفر را بخوبی در زمین پیاده کنند بردن این پرسپولیس حتمی و شدنیست..
آنها باید از خودگذشتگی بکنند و تا سرحد توان برای استقلال و خوشحال کردن هواداران شجاع و غیور آبی دل بجنگند و مبارزه کنند..فوتبال تک ضرب و دوضربی که شفر روی آن تاکید زیادی دارد به هیچ وجه نباید فراموش شود چون کلاس فوتبالی استقلال را بسیار بالا میبرد و ضامن تمام موفقیتها در این دربی و در آینده است..به امید پیروزی استقلال در دربی..
"عشق است استقلال"
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار