صمد مرفاوی

پیشکسوت استقلال گفت: کمیته اخلاق فدراسیون بعد از برنامه 90 که به قلیان کشیدن بازیکنان پرداخت به این موضوع حساس شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، در باره محرومیت بازیکنان به دلیل کشیدن قلیان توضیحاتی داد.که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

* محرومیت غفوری و مسلمان به دلیل کشیدن قلیان

من نمی‌دانم این عکس‌ها و فیلم‌هایی که منتشر شده تاچه حد حقیقت دارد و نمی‌توانم قضاوت خاصی داشته باشم. کمیته اخلاق بعد از برنامه 90 که چند هفته پیش به موضوع قلیان‌کشیدن فوتبالیست‌ها ورود کرد، نسبت به این موضوع حساس شد، ولی باید بگویم که غیر از مسلمان و غفوری خیلی‌ از فوتبالیست‌ها و ورزشکاران قلیان می‌کشند.

* در فوتبال بی اخلاقی هایی بیشتر از قلیان کشیدن وجود دارد

خیلی‌ها در خانه قلیان می‌کشند و نمی‌توان  آنها را دید. من معتقدم در این فوتبال مسائل و بی‌اخلاقی‌هایی وجود دارد که خیلی مهم‌تر از قلیان‌کشیدن است و باید جلوی آنها را گرفت. بهتر است فدراسیون و کمیته اخلاق این چیزها را بررسی کنند.

* محرومیت از حضور در ورزشگاه مشکلات را حل نمی کند

یک مطلب می‌خواندم که گویا مدیرعامل یک باشگاه را به دلیل ارتباط با جادوگر دو سال محروم کرده‌اند. واقعاً این محرومیت چه دردی را دوا می‌کند؟ آن مدیرعامل می‌تواند در استادیوم حاضر نشود و کارهایش را انجام دهد. به نظر من کمیته اخلاق باید به مسائل دیگر ورود کرده و خیلی چیزها را روشن کند.

* کسی که خلاف می کند مدرکی از خود به جا نمی گذارد

در فوتبال ایران تخلفات زیادی رخ می‌دهد و معمولاً کسی که خلاف می‌کند مدرکی از خود برجای نمی‌گذارد. آیا واقعاً چهار کارشناس وجود ندارند که برخی اتفاقات را ببینند و تشخیص بدهند که عمد بوده است یا غیرعمد؟

* نتیجه دربی پنجشنبه

دربی شرایط خاص خودش را دارد و معتقدم هر دو تیم این شانس را دارند که برنده از زمین بیرون بیایند. ما هم استقلالی‌ هستیم و طبیعتاً دوست داریم این تیم برنده باشد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار