ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس

ترکیب استقلال تهران در دربی هشتاد و پنجم پایتخت از هفته دهم لیگ برتر جام خلیج فارس مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دربی هشتاد و پنجم پایتخت به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، علی قربانی

شماتیک ترکیب استقلال در دربی 

به گزارش استقلال نیوز، در ترکیب امروز استقلال نسبت به دیدار گذشته تنها شاهد یک تغییر هستیم. با تصمیم وینفرید شفر، فرشید باقری به جای سرور جپاروف در خط هافبک قرار گرفت. فرشید باقری در دیدار امروز وظیفه بسیار مهمی دارد و به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته خواهد شد تا امید ابراهیمی یک خط جلوتر آمده و آزادی عملی بیشتری در زمین داشته باشد.

* مهم ترین تصمیم شفر برای دربی، استفاده از سید حسین حسینی درون دروازه است. در حالی که گمانه زنی ها حاکی از این بود که رحمتی به دلیل تجربه بیشتر در دربی درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت اما پیرمرد آلمانی مجددا" ثابت کرد به حسینی اطمینان کامل دارد.

** ترکیب دفاعی استقلال برای سومین دیدار پیاپی دست نخورده باقی ماند تا مشخص شود کادر فنی استقلال تا چه مقدار به ثبات در ترکیب تیمش معتقد است. اگر زکی پور و غفوری مانند دیدار مقابل نساجی آمادگی کامل داشته باشند روز سختی را برای بازیکنان حریف رقم خواهند زد.

*** در میانه میدان استقلال با دو هافبک دفاعی بازی خواهد کرد. حیدری و شجاعیان هافبک های راست و چپ خط میانی استقلال خواهند بود که همانند دیدار قبلی با مدافعین کناری زوج سازی خواهند کرد.

**** مهاجمان استقلال فرشید اسماعیلی و علی قربانی خواهند بود. با این تفاوت که فرشید در مواقعی به خط میانی اضافه خواهد شد تا برتری نفری استقلال در میانه میدان حفظ شود. در دیدار قبلی این دو نفر گلزنی کردند و شانس زیادی برای گلزنی آن ها در دربی نیز متصوریم.

سید مهدی رحمتی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده، سرور جپاروف، حسن بیت سعید، مهدی قائدی، لئاندرو پادوانی و آرمین سهرابیان نیمکت نشینان استقلال در بازی امروز خواهند بود که بسته به شرایط بازی و نتیجه رقم خورده توسط شفر به بازی گرفته خواهند شد.

 

خبرگزاری استقلال نیوز برای مردان آبی در بازی امروز آرزوی موفقیت دارد و امیدوار است وینفرید شفر بتواند با پیروزی در دربی جایگاه خود را نزد هواداران تاج بزرگ مستحکم تر کند.

 

اخبار استقلال

 

دیدگاه‌ها  
masoud
+1 #1 masoud 1396-08-04 15:53
به امید یه برد قشنگ..
ترکیبمون خوبه. همینکه ثبات داره نشونه خوبی واسه ماست 8)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار