حواشی دربی

در حالی که بلیط فروشی بازی دربی پرسپولیس و استقلال بر عهده باشگاه دوم پایتخت قرار گرفته است هرج و مرج در بیرون ورزشگاه صدای هواداران را در آورده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، آخرین حواشی پیش از دربی 85  را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

* با توجه به اینکه قرار بود درهای ورزشگاه از ساعت ۱۲ به روزی تماشاگران هر دو تیم باز شود، درهای ورزشگاه خیلی زودتر و از ساعت ۱۱ ظهر به روی هواداران استقلال و پرسپولیس باز شد تا هواداران به سمت ورزشگاه حرکت کنند. 

* پارکینگ ۴ و ۳ در حال پر شدن است و هواداران دو تیم به سمت ورزشگاه از طریق راه‌های منتهی به استادیوم در حال حرکت هستند. 

* با توجه به اینکه ترافیک نیمه‌سنگینی در محورهای منتهی به درب ورزشگاه آزادی وجود دارد، هواداران در ترافیک از ساعت‌ها قبل کرخوانی سنتی خود را آغاز کردند. 

* استقلالی‌ها با شعار الهلال الهلال و چهارتایی با بلیت‌هایی در دست، به سمت ورزشگاه در حال حرکت هستند. 

* رفته رفته به تعداد هواداران دو تیم رو به افزایش است و طرفداران استقلال و پرسپولیس با پرچم‌های آبی و قرمز به سمت سکوها حرکت می‌کنند. 

* نیروهای انتظامی و نیروهای راهنمایی و رانندگی کاملاً در محوطه ورزشگاه قرار دارند تا نشان دهند این بازی از لحاظ امنیتی شرایط ویژه‌ای دارد.

* در حالی که پیش از این اعلام شده بود هیچ بلیتی در ورزشگاه به فروش نمی ‌رسد، اما از ظهر امروز حدود 4 هزار بلیت طبقه دوم در ورزشگاه آزادی فروخته شد.

* البته برخی از تماشاگران نیز دقایقی قبل بدون بلیت و به صورت رایگان وارد ورزشگاه شدند! 

* در ادامه رفتارهای بی شرمانه باشگاه دوم پایتخت یکی از جایگاه های استقلال از قسمت جایگاه ویژه را به جایگاه وی آی پی اختصاص داده اند در حالی که دو جایگاه دیگر استقلالی نیز پیش از این به دلیل ترمیم طبقه دوم ورزشگاه آزادی به هواداران رقیب واگذار شده بود.

حواشی دربی 85

* برخی از هواداران دو تیم به در ساختمان اداری ورزشگاه آزادی مراجعه کردند تا بتوانند بلیت تهیه کنند و وارد ورزشگاه شوند.

* هواداران استقلال بابت نبود بلیت و اینکه تمام بلیت‌ها توسط باشگاه پرسپولیس به هواداران تیم پرسپولیس داده شده و از اینکه نتوانستند بلیت تهیه کنند بسیار ناراحت هستند.

* بعضی از هواداران استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه بلیت VIP تهیه کردند اما نمی‌توانند به جایگاه VIP وارد شوند و مأموران نیروی انتظامی مانع از ورود هواداران به این جایگاه شده اند.

* بلیط فروشی داربی به حدی افتضاح و غیرحرفه ای انجام شده است که صدای مسئولین سازمان لیگ را درآورده و باشگاه پرسپولیس را مسئول جان هواداران و اتفاقات احتمالی دانست.

حواشی دربی 85

حواشی دربی 85

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار