تمرین استقلال

تمرین امروز(جمعه) تیم فوتبال استقلال زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی در حالی برگزار شد که عده ای از هواداران با نصب بنر از بازیکنان تیم حمایت کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلالدر در حالی برگزار شد که پیش از شروع تمرین امروز خبرنگاران با سرگردانی خود را به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی رساندند. از آنجا که زمان تمرینات تیم استقلال کانال رسمی این باشگاه به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود، امروز ساعت 10:10 اعلام شد که تمرین در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی و از ساعت 11:00 آغاز می‌شود.

تمرین استقلال

*همه بازیکنان استقلال با چهره ناراحت در تمرین حضور یافتند و زمانی که شفر متوجه ناراحتی آنها شد سعی کرد با تک‌تک شاگردانش جداگانه صحبت کند. او ابتدا با میلاد زکی‌پور و سپس با فرشید باقری و امید ابراهیمی جداگانه صحبت کرد. در ادامه شفر همه بازیکنان را در وسط زمین جمع کرد تا با آنها صحبت کند.

سرمربی آلمانی استقلال در جمع شاگردانش گفت:

همه ما از این شکست ناراحت هستیم و می‌دانیم که این شکست خیلی تلخ است، اما به نظر من بهتر است شکست را فراموش کنید. همه با هم شکست خوردیم و همه باهم باید جبران کنیم. هواداران از ما راضی بودند و ما باید کاری کنیم که آنها خوشحال شوند. ما دربی برگشت را هم داریم و می‌توانیم در آن بازی جبران کنیم.

تمرین استقلال

* با وجود شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 85 تعدادی از هواداران استقلال پلاکاردی در دست‌شان داشتند که روی آن نوشته شده بود:(بچه‌ها فدای سر تک تک‌تان، تا ابد پشت تیم‌مان هستیم). هواداران که در تمرین حضور داشتند از نحوه بازی تیم‌شان راضی بودند و تنها اعتقاد داشتند که تیم باید در نیم‌فصل دوم تقویت شود.

امید نورافکن

* امید نورافکن که به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار روز گذشته حضور نداشت امروز در تمرین حاضر شد و به تمرینات اختصاصی پرداخت. 

تمرین استقلال

تمرین استقلال

* نکته جالب تمرین امروز حضور روزبه‌چشمی با چهره‌ای درهم و ناراحت در محل تمرین بود. چشمی زمانی که در زمین شماره 2 حاضر شد با لباس شخصی و گرمکن ورزشی کنار زمین آمد و اعلام کرد که نمی‌تواند تمرین کند، اما وی بعد از دقایقی مجبور شد نظرش را تغییر بدهد. هنگامی که مک درموت مربی ایرلندی چشمی را دید خطاب به وی گفت امروز کار زیادی نداریم و فقط می‌خواهیم دور زمین بدویم و وزنه بزنیم در این لحظه چشمی با حالتی ناراحت به رختکن برگشت و لباس‌های خود را تعویض کرد و مجبور شد با استقلالی‌ها تمرین کند. مدافع تیم استقلال شب گذشته بعد از پایان بازی از هواداران این تیم عذرخواهی کرده بود به دلیل از شکست در تمرین امروز روحیه‌ای چندان خوبی نداشت و با چهره‌ای درهم به محل تمرین آمده بود.

* بازیکنان تیم استقلال با چهره‌های ناراحت و درهم در محل تمرین حاضر شدند و نکته جالب‌تر اینجاست که بعضی از آنها با یکدیگر صحبت هم نمی‌کردند.

مهدی قائدی

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسپولیس به میدان رفته بودند،‌ تنها دور زمین دویده و تمرین ریکاوری انجام دادند. بقیه بازیکنان در قالب دو گروه زیر نظر خود شفر کار تاکتیکی و فوتبال درون‌تیمی انجام دادند. در فوتبال درون‌تیمی سرمربی آلمانی آبی‌پوشان برای دقایقی با مهدی قائدی صحبت کرد و نکات لازم را به بازیکنان این تیم گوشزد کرد. 

* سر و صدای پیست اتومبیلرانی ورزشگاه آزادی امروز هم روی تمرین تاکتیکی آبی‌پوشان تأثیر داشت و استقلالی‌ها در این شرایط تمرین تاکتیکی خود را برگزار کردند. 

* در حاشیه تمرین امروز بیژن طاهری مربی آبی‌پوشان برای دقایقی با وریا غفوری به صحبت پرداخت و صحبت این دو نفر چند دقیقه‌ای طول کشید.

* تمرین امروز استقلال ساعت 12:30 به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال نفت طلائیه تهران خواهد رفت.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار