حضور شفر در تمرین تیم های پایه

سرمربی استقلال پس از پایان تمرین امروز به شکل سرزده در تمرین تیم پایه استقلال 90 حضور یافت.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال تیم استقلال پس از پایان تمرین امروز تیمش به شکلی سرزده در محل تمرینات تیم های پایه استقلال ۹۰ حاضر شد و با ایوب اصغرخانی دیدار و گفتگو کرد.

ایوب اصغرخانی از جمله مربیان سازنده در رده های پایه است که سالهای زیادی مربی تیم جوانان استقلال بود و شاگردان زیادی را تربیت کرد که جمعی از آنها در حال حاضر در تیم بزرگسالان استقلال توپ می زنند و از جمله آنها می توان به امید نورافکن، سید مجید حسینی و محسن کریمی اشاره کرد. همچنین شایان مصلح و محمد انصاری از بازیکنان تیم دوم پایتخت نیز در جوانان استقلال شاگرد اصغرخانی بودند.

حضور شفر در تمرین تیم های پایه

نکته جالب اینجا بود که شفر از فعالیت ها و سازندگی این مربی کاملا آگاهی داشت و دقایقی با وی گفتگو کرد و بابت زحماتی که در تیم های پایه می کشد از او تشکر کرد.

 

اخبار تیم های پایه استقلال

دیدگاه‌ها  
هوادار استقلال
0 #1 هوادار استقلال 1396-08-05 20:23
بنظر من روزبه چشمی باید به پست قبلی خودش یعنی هافبک دفاعی بیاد و کنار امید ابراهیمی قوس میانه زمین استقلال تبدیل به جهنمی برای حریفان بکنند..پست دفاع آخر نفر تخصصی خودش میخواد ضمن اینکه روزبه بازیکن بسیار متعصبیه و اگر خدای نکرده دوباره کوچکترین اشتباهی پیش بیاد ضربه روحی روانی زیادی میخوره..یادمون نره حضور امید و روزبه وسط زمین یعنی" محوطه مرگ "برای هر حریفی..کاش شفر راضی بشه این کار بزرگ انجام بده و پادووانی رو بذاره دفاع کنار سید مجید..استقلال نباید پاسوز و قربانی کارهای کی روش بشه..چون روزبه ساخته شده برای میانه زمین و یکی از بهترین هافبک دفاعی های بعد از انقلاب است..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار