محمد نوازی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است بازیکنان این تیم با یک اشتباه مهلت داشتند و همین اشتباه منجر به پنالتی و شکست در دربی شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوازی پیشکسوت تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی هشتاد و پنجم توضیحاتی داد که در ادامه خواهید خواند:

* دربی 85

هر دو تیم تلاش می کردند تا بتوانند سه امتیاز بازی را کسب کنند اما متأسفانه استقلال یک اشتباه کرد و همان اشتباه هم باعث شد تا آبی پوشان بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف قدیمی واگذار کنند. بازیکنان استقلال، شروع بسیار خوبی داشتند و حتی می توانستند در دقایق ابتدایی به گل دست پیدا کنند. البته شانس های بیشتری هم داشتند که یا با بی دقتی و یا بدشانسی از دست رفت.

* وضعیت پرسپولیس در دربی

قرمز های تهرانی هم شرایط چندان خوبی نداشتند. نبود چند بازیکن و نتایج نسبتا ضعیفی که در بازی های قبل به دست آورده بودند باعث شد تا پرسپولیس هم روز خوبی نداشته باشد اما آنها تنها یک موقعیت داشتند و آن هم اشتباه بازیکنان استقلال بود که باعث شد یک پنالتی به نفع‌شان گرفته شود و با همان پنالتی به پیروزی دست پیدا کنند.

* عملکرد داور دربی پایتخت

بدون تعارف باید بگوییم داوری ضعیف بود و در نتیجه بازی تأثیر بسزایی داشت. اعتقاد دارم او از تجربه بالایی برخوردار نبود و قضاوت دربی برای او زود بود. حیدری می خواست با دادن کارتهای زیاد، بازی را مدیریت کند اما جو ورزشگاه را متشنج می شد و دیدیم در اواخر دیدار چه اتفاقات ناخوشایندی هم رخ داد. دربی جای تجربه کسب کردن برای داور نیست و کمیته داوران باید از داوری استفاده کند که از تجربه بالایی برخوردار باشد و بتواند با یک مدیریت صحیح، موجبات به هم ریختن جو ورزشگاه را فراهم نکند.

* بازیکنان قدر هواداران استقلال را بدانند

طرفداران استقلال سنگ تمام گذاشتند، آنها ۹۰ دقیقه تیمشان را تشویق کردند و در پایان بازی، با اینکه استقلال بازی را واگذار کرده بود اما به حمایت از تیمشان پرداختند. بازیکنان باید قدر هواداران را بدانند ودر بازی های آتی باید به گونه ای بازی کنند که بتوانند با پیروزی برابر حریفان، خاطرات تلخ گذشته را برای آنها جبران کنند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار