d36cce4b 8222 4820 9697 66db1b665298

به گزارش استقلال نیوز سرمربی استقلال تهران در کنفرانس خبری بعد بازی عنوان کرد این برد را به طرفداران استقلال تقدیم میکنیم.

 

پرویز مظلومی پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این پیروزی اظهار داشت: این برد را به تیمم تبریک می‌گویم. باید از بازیکنانم تشکر کنم. ان‌شاءالله باز هم شاهد حضور پرشور تماشاگران باشیم تا بتوانیم در بازی‌های بعدی نیز پیروز شویم.

وی همچنین به تمجید از تیم گسترش فولاد پرداخت و گفت: تیم گسترش فولاد تیم خوبی است و بازیکنانی تکنیکی دارد، اما تیم ما در نیمه اول کار را تمام کرد. برخی از بازیکنان مانند روزبه چشمی با پای آسیب‌دیده بازی کردند. معمولاً کمتر بازیکنی با این وضعیت بازی می‌کند. اسماعیلی هم در جریان بازی با آسیب‌دیدگی روبه‌رو شد و همین موضوع کار را برای ما دشوار کرد.

مظلومی ادامه داد: وقتی تیم حریف  10 نفره شد، بازیکنان ما کمی ملاحظه کردند، ولی در هر حال این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم به همین منوال پیش برویم و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. تیم حریف بعد از 10 نفره شدن می‌دانست که شکست خورده و به همین دلیل حمله می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه تیمش می‌توانست گل‌های بیشتری در این بازی به ثمر برساند، خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم گل سوم را به گسترش فولاد بزنیم، اما بازیکن‌مان بی‌دقتی کرد. اگر آن توپ تبدیل به گل می‌شد کار ما در نیمه دوم آسان‌تر بود، اما گل نزدیم و بی‌تجربگی کردیم. البته تیم مقابل هم حریف آسانی نبود. آنها نیز حمله می‌کردند و توانستند یک گل را جبران کنند. به نظرم تیم ما خوب بازی کرد، اما بعد از مصدومیت دو نفر از هافبک‌های‌مان کمی شرایط تغییر کرد.

مظلومی درباره قضاوت رضا کرمانشاهی داور این مسابقه گفت: کرمانشاهی شجاعانه قضاوت کرد و باید به او تبریک بگویم، یک پنالتی هم برای گسترش فولاد گرفت که رحمتی شجاعانه مانع گل شدن آن پنالتی شد که بازی برگشت، اخطارها، خطاها، آفساید و همه چیز به جا بود و وقتی داوری خوب بوده نمی‌توان چیزی گفت، با اینکه کرمانشاهی یک پنالتی به ضرر ما گرفت و چند بازیکن ما را با اخطار جریمه کرد، اما قضاوتش  خوب بود و ایرادی نمی‌توان گرفت.

وی درباره اینکه فراز کمالوند گفته نتیجه عادلانه بازی تساوی 2-2 بود اظهار داشت: او نظر خودش را گفته و برای ما هم قابل احترام است اما ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

به گزارش تسنیم، پرویز مظلومی پس از پایان کنفرانس در اعتراض به حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: بسیاری از هواداران ما بیرون از ورزشگاه بودند و اجازه ندادند که وارد طبقه اول شوند. این در حالی بود که اگر اجازه می‌دادند طبقه اول هم پر می‌شد.

وی در مورد حضور فرهاد مجیدی اظهار داشت: باید از او تشکر کنم که به ورزشگاه آمد تا استقلال را حمایت کند. با حضور مجیدی بازیکنان و هواداران روحیه گرفتند و باعث شد این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

تسنیم

دیدگاه‌ها  
استقلال زلزله
0 #1 استقلال زلزله 1394-11-30 18:12
تیم خووووب بود امروز.. فقط خواهشا همینطوووو به جوون ها باازی بده و نترسسسس.. و هم اینکه دقاقکیق آخر شل نگیر ..خسته نباشین
نقل قول کردن
shayan
0 #2 shayan 1394-11-30 18:22
آقای مظلومی تیم داره بد بازی می کنه . لطفا توجه کنید
نقل قول کردن
Metti Totti
0 #3 Metti Totti 1394-12-01 07:08
وقتی گسترش 10نفره شد باید حداقل 2تا دیگه می زدیم ولی برنامه نداشتیم برا 10نفره شدن تیم حریف!
هر چند اگه جابر اون 2به تک و گل می کرد شاید 4تایی می شدن..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار