رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در شرایط کنونی آینده نگری چاره کار نیست و وینفرید شفر باید نتیجه گرا باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا حسن زاده  پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با دربی هشتاد و پنج و شرایط حاکم بر استقلال گفتگوی او با خبرگزاری تسنیم داشت که در ادامه می خوانید:

* دربی 85 و شکست استقلال

استقلال در دربی بد بازی نکرد. پرسپولیس هم ترسیده بود و برخلاف گذشته، تیم برانکو بی‌محابا حمله نمی‌کرد. پرسپولیسی‌ها بیشتر دنبال این بودند که از تک گل‌شان دفاع کنند. البته برنامه خاصی هم از استقلال ندیدیم. ای کاش وینفرد شفر می‌توانست چیدمان بهتری داشته باشد.

* شفر نیاز به زمان دارد

شفر تا بخواهد ارنج اصلی را پیدا کند، نیاز به زمان دارد، اما امیدوارم بیشتر از یک ماه طول نکشد. پیش از این باید به بازیکنان می‌گفتند در چه تیمی بازی می‌کنند، اما الان استقلال شرایطی دارد که باید به شفر بگوییم در چه تیمی مربگیری می‌کند، تیمی که هوادارانش از آن انتظار دارند. شفر وضعیتی ندارد که بخواهند آینده‌نگری کند. ذهن او باید نتیجه‌گرا باشد.

* باشگاه و بازیکنان چند گروهی شده اند

در سه دیدار گذشته استقلال با شفر، پیشرفت خاصی در بازی این تیم ندیدم. استقلال زمانی اقتدارش را به حریف دیکته می‌کند که بازیکنانش در محوطه جریمه خود باشند، اما استقلال برابر نساجی قائمشهر در جام حذفی هم این شرایط را نداشت و بازیکن حریف به راحتی پاسکاری می‌کردند. از طرفی، باشگاه و بازیکنان هم چند گروه شده‌اند که این مسئله به استقلال آسیب می‌رساند. اگر استقلال این روند را ادامه دهد، بعید می‌دانم چیزی که از شفر دل‌مان می‌خواهد، رقم بخورد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار