علی نظری جویباری

مسئول پیشین نقل و انتقالات استقلال گفت: شفر خوب کار کرده است ولی برای سال آینده می توان روی عملکرد او حساب باز کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی نظری‌جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط استقلال و حضور شفر توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* شفر خوب کار کرده است

نمی‌توانم به صورت صد در صد بگویم که عملکرد شفر با استقلال خوب بوده اما این چند بازی که در استقلال تماشا کردم شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده است. زمان منصوریان 5 بازیکن مصدوم بودند ولی حالا همه بازیکنان رسیده و فکر می‌کنم شفر با این شرایط که همه رسیده‌اند خوب کار کرده است.

* برای سال آینده می توان روی شفر حساب باز کرد

من چند بازی را دیده‌ام و شرایط تیم بد نبود. به نظرم برای سال آینده می‌شود روی شفر برنامه‌ریزی کرد. اگرچه اعتقاد دارم استقلال خیلی باید بهتر از اینها باشد و هم ما و هم هواداران انتظار داریم این تیم هم فوتبال قابل قبول و هجومی را به نمایش بگذارد.
 
* چون یک نفر با جباری مشکل داشت او را اخراج کردند
سیستم مدیریت استقلال را همه می‌بینند ولی تعجب می‌کنم چطور با مجتبی جباری چنین رفتاری می‌شود. جالب است آقایان به یک باره جباری و رحمتی را اخراج کردند اما چون یک نفر با جباری اختلاف داشت دیگر اجازه ندادند او به تمرین برگردد. سؤال من این است که اگر جباری به درد نمی‌خورد چرا با او قرارداد 2 ساله امضا شد؟ مگر شخصی که با او قرارداد امضا کرد الان مدیرعامل باشگاه نیست؟
* اقدام آقایان در مقابل جباری غیر منطقی بود
من نامه‌ای را روز گذشته خوانده‌ام که باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال کرده است. در آن نامه آمده که این بازیکن اخراج نشده وخودش در تمرینات شرکت نکرده است. همه مردم در برنامه 90 دیدند که آقایان چه کارهایی انجام داده و چه صحبت‌هایی کردند. من نه حامی جباری هستم و نه از اینکه یک بازیکن مقابل مدیریت بایستد، حمایت می‌کنم. اما اگر شما یک بازیکن را نمی‌خواهید باید سلسله مراتب را رعایت کنید. این همه دکتر نوروزی در ابتدای فصل فریاد می‌زد چرا حرف او را گوش نمی‌کردید؟ اگر جباری تخلف یا مصاحبه‌ای کرده او را به کمیته انضباطی فرا خوانده یا جریمه‌اش کنید یا از طرف دیگر اگر مربی او را نمی‌خواهد بازیکن را در لیست مازاد قرار دهید. جباری بازیکنی است که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و اقدام آقایان درباره او اصلا منطقی نیست. 
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار