ترکیب استقلال مقابل نفت تهران

ترکیب استقلال تهران براس دیدار مقابل نفت تهران از هفته یازدهم لیگ برتر جام خلیج فارس مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای بازی با نفت تهران از بازی های هفته یازدهم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، سرورجپاروف، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری

شماتیک ترکیب استقلال مقابل نفت تهران

به گزارش استقلال نیوز، با پایان همکاری میک مک درموت به عنوان دستیار اول وینفرید شفر با باشگاه استقلال، با یقین می توان گفت ترکیب امروز را سرمربی آلمانی آبی ها ارنج کرده. در دروازه و خط دفاعی استقلال تغییری دیده نمی شود اما خط میانی و حمله این تیم باز دچار تغییر شده تا شاید راهی برای حل مشکل موقعیت سازی و گلزنی آبی ها پیدا شود.

* سید حسین حسینی خود را به طور کامل به دروازه استقلال تحمیل کرده و دعوت کی روش از او برای اردوی جدید تیم ملی هم کار شفر را در انتخاب او به عنوان گلر اول آبی پوشان راحت تر کرد.

** ترکیب دفاعی استقلال برای چهارمبن دیدار پیاپی دست نخورده باقی ماند و سید مجید حسینی به همراه روزبه چشمی قلب دفاع استقلال را پوشش می دهند. در جناحین هم زکی پور و غفوری پای ثابت خط دفاع هستند. نکته جالب دعوت کارلوس کی روش از هر 4 مدافع استقلال به اردوی تیم ملی است.

*** در میانه میدان همچون دربی فرشید باقری هافبک دفاعی است تا امید ابراهیمی یک خط جلوتر و با آزادی عمل بیشتری بازی کند و داریوش شجاعیان در سمت چپ خط میانی بازی خواهد کرد. به جای خسرو حیدری امروز سرور جپاروف در ترکیب اصلی قرار گرفته. بازیکنی که با توجه به سابقه و تجربه بالایش انتظار بیشتری از او می رود. مهم ترین دلیل این تغییر استفاده از سرعت و بهره از شکاف عمق دفاع نفت خواهد بود. بنابراین انتظار می رود جز در ضربات ایستگاهی کمتر شاهد ارسال توپ از جناحین روی دروازه باشیم.

**** در خط حمله فرشید اسماعیلی و جابر انصاری دو مهاجم آبی در دیدار امروز هستند. جابر در خلق موقعیت عالی عمل می کند، بازیکن دونده و زحمتکشی است اما در ضربات آخر دقت کافی را ندارد. در هر صورت حضور او در محوطه جریمه نفت تهران تحرک خط حمله استقلال را بیشتر می کند و دو مهاجم ریز نقش و تکنیکی استقلال می توانند با استفاده از نبوغ جپاروف و شجاعیان موقعیت های گلزنی فراوانی در این دیدار ایجاد کنند. تبعید شماره 9 و 10 استقلال به نیمکت نشانه عدم رضایت شفر از دو مهاجم اول تیمش است و به احتمال فراوان در نیم فصل شاهد تغییرات اساسی در خط حمله استقلال خواهیم بود.

 

سید مهدی رحمتی، سجاد شهباززاده، خسرو حیدری، حسن بیت سعید، مهدی قائدی، علی قربانی، لئاندرو پادوانی و آرمین سهرابیان نیمکت نشینان استقلال در بازی امروز خواهند بود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار