داریوش شجاعیان

هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است فانتزی بازی کردنی که به سود تیم نباشد، فایده‌ای ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، داریوش شجاعیان هافبک استقلال پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل نفت تهران، در گفت و گو با خبرنگاران گفت و گو کرد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* از شادی هواداران خوشحالم

ما از ابتدای بازی شروع خوبی داشتیم و خوشحالم بازی ارائه کردیم که هواداران از آن راضی بودند. ما در طول فصل هم فرصت‌های زیادی داشتیم که به گل برسیم، اما با بدشانسی آنها را از دست می‌دادیم. این اتفاق امروز هم افتاد و چند فرصت خوب را از دست دادیم، اما به‌هر حال خوشحالم که بازی را بردیم و دل هواداران‌مان را شاد کردیم. امیدوارم در هفته‌های آینده گل‌های بیشتری بزنیم و خودمان را به بالای جدول برسانیم.

* دعوت به تیم ملی

بله، من تلاش می‌کردم که دعوت شوم، اما متاسفانه نظر کی‌روش را جلب نکردم. باز هم تلاش می‌کنم که تا جام جهانی نظر او را جلب کنم و همراه تیم ملی به جام جهانی بروم.

* بچه هایی که دعوت شده اند لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند

تک‌تک بچه‌هایی که به تیم ملی دعوت شدند، لایق حضور در این تیم بودند. همه ما تلاش می‌کنیم که پیراهن تیم ملی را بپوشیم و آنهایی هم که دعوت شدند، لایق پوشیدن این پیراهن مقدس هستند.

* فانتزی بازی کردن

فانتزی بازی کردنی که به سود تیم نباشد، فایده‌ای ندارد. من فقط تلاش می‌کنم در موفقیت استقلال سهیم باشم و همه توانم را برای مفید بودن برای استقلال می‌گذارم. امیدوارم به همین شیوه ادامه بدهیم و هواداران‌ را شاد کنیم.

* تشکر از هواداران

جا دارد تشکر ویژه‌ای از هواداران استقلال داشته باشم که در این دیدار به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند. امیدوارم در آینده نتایجی بگیریم که شرمنده آنها نشویم و پاسخ اعتمادشان را بدهیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار