وریا غفوری

بازیکن استقلال پس از پیروزی مقابل نفت گفت: اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم می توانستیم 5 - 6 گل به ثمر برسانیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری بازیکن تیم استقلال پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل نفت تهران،در جمع خبرنگاران حاضر شد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* می توانستیم 5- 6 گل بزنیم

فشار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان استقلال به خاطر گل نزدن است که خوشبختانه امروز با دو گلی که به ثمر رساندیم و کسب 3 امتیاز این مسابقه کمی از این فشار کاسته شد اما اگر توپ‌هایمان تبدیل به گل می‌شد باید 5-6 گل می‌زدیم. 

* اشک‌های بعد باخت در دربی

شرایط‌مان در جدول خوب نبود و همانطور که دیدید تلاش زیادی در بازی کردم و در جریان مسابقه هم بغض کرده بودم که درنهایت بغضم ترکید. امیدوارم بتوانیم هواداران را راضی نگه داریم. 

* تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط تیم می کنیم

نمی‌توانم از طرف بقیه بازیکنان قول بدهم اما قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام دهم تا به مرز آمادگی مورد نظر برسم تا بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام دهم. خوشبختانه نسبت به اوایل فصل شرایط بهتری دارم و بدشانسی‌ها و مصدومیت‌های فصل قبل هم تمام شده است. بازیکنان بزرگی در تیم هستند و همه با هم تلاش می‌کنیم تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. مطمئنم که در پایان فصل استقلال جایگاه خوبی خواهد داشت. 

* اعتراض به داور

من در آن صحنه خطایی نکردم و عصبانیتم به این خاطر بود که چرا داور خطا گرفت و کارت زرد هم داد که باعث شد عصبی شوم و ناخواسته برخوردی با داور داشته باشم. که همین جا عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم قصد بی‌احترامی نداشتم.

* دعوت از 7 بازیکن استقلال به تیم ملی

این موضوع می‌تواند به استقلال و به خصوص بازیکنان جوان کمک کند تا با حضور در اردوهای تیم ملی با یک مربی بزرگ کار کنند و با تجربه‌تر شوند.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار