حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بیت سعید را منصوریان به استقلال آورد و او هم باید بگوید چرا این بازیکن موفق نبوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبر گزاری تسنیم(پویا) درباره شرایط استقلال و برتری مقابل نفت صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

* برتری استقلال مقابل نفت

خدا را شکر استقلال این بازی را برد و هواداران خوشحال شدند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و استقلال در دیدارهای آینده هم موفق شود.

* آیا استقلال با این پیروزی از بحران خارج می‌شود؟

نه، با یک گل که بهار نمی‌شود. این تیم باید روز به روز کار کند تا بهتر شود. الآن هم خدا را شکر دولت بدهی‌های این تیم را برعهده گرفته و وضعیت بهتر شده است، فقط امیدوارم مدیران این تیم هم حقایق را بگویند و دروغ تحویل هواداران ندهند. مشکل استقلال، تیمش نیست، مشکل مدیریت این باشگاه‌ها است که امیدوارم آنها را هم خدا به راه راست هدایت کند!

* خرید بازیکن جدید در نیم فصل

استقلال باید حتماً در نیم‌فصل به فکر خرید یک مهاجم گلزن باشد. این تیم مهاجمان خوبی دارد، اما نیاز به یک بازیکن تمام کننده هم دارد.

* آیا تعطیلی 20 روزه مسابقات لیگ برتر به نفع تیم استقلال است؟

بله صددرصد به نفع استقلال است. به طور کلی تعطیلی مسابقات همیشه به نفع تیم‌هایی انتهای جدولی و به ضرر تیم‌های صدرنشین است.

* دلیل عدم موفقیت حسن بیت‌سعید

این بازیکن را یک مربی دیگر و با یک طرز تفکر دیگر به استقلال آورده بود و حالا که مربی عوض شده شرایط فرق کرده است. منصوریان باید بگوید که چرا بیت‌سعید را به استقلال آورد و چرا این بازیکن موفق نبوده است. او باید فکر این روزها را می‌کرد. من خودم به شخصه یک‌بار بازی این بازیکن را دیدم و بازی او را هم پسندیدم. استقلال تیم بزرگی است و ممکن است بعضی‌ها نتوانند در این بازی کنند. تیم‌های بزرگ، بازیکن بزرگ هم می‌خواهند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار