پژمان منتظری و وینفرید شفر

مدافع باتجربه استقلال عنوان کرد: 2 ماه از مصدومیتش گذشته و تا یک ماه دیگر به شرایط مطلوب یرای بازگشت به میادین خواهد رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، پژمان منتظری مدافع باتجربه باشگاه استقلال و تیم ملی ایران که به دلیل عمل جراحی کتف و سپری کردن دوران نقاهت از میادین به دور است، امروز در تمرینات تیم ملی حاضر شد و با پوشیدن لباس تمرین تیم ملی و با موافقت کارلوس کی روش همراه سایر ملی پوشان تمرین کرد.

پؤمان منتظری

صحبت های پژمان نتظری در حاشیه اردو تیم ملی در جمع خبرنگاران:

دیروز دقیقاً ۲ ماه از مصدومیت من می‌گذشت البته زمان بیشتری برای درمان نیاز دارم و فکر می‌کنم ۳-۴ هفته دیگر نیازمند زمان هستم، البته شرایط خیلی بهتر از چیزی است که فکر می‌کردیم، ۳-۴ هفته است که تمرینات را در زمین چمن آغاز کرده‌ام و شرایط خوبی دارم اما برای رسیدن به آمادگی مطلوب نیازمند زمان بیشتری هستم.

26 بازیکن اینجا هستند و حتماً استحقاق داشته‌اند که دعوت شده‌اند. حتماً کادر فنی تلاش‌های آنها را دیده و مطمئن باشید بازیکنانی دعوت شده‌اند که توسط کادر فنی مورد تائید هستند.

اگر بخواهیم نسبت به جام جهانی قبل بسنجیم شرایط خیلی بهتر شده است اما وقتی هدف بزرگی داریم نیازمند امکانات بهتر و بیشتری هستیم. تیم ملی جوان شده که نیازمند بازی‌های دوستانه بزرگ هستند. مانند جام جهانی قبل نباشد که شب قبل از بازی با نیجریه ندانیم چه تیمی طرف هستیم، جوانان تیم ملی نیازمند بازی‌های بزرگ دوستانه هستند.

استعدادهای خوبی وجود دارد و نیازمند کمپ‌های تمرینی بیشتر و بهتری هستیم. اگر بخواهیم این امکانات را با سایر تیم‌ها مقایسه کنیم، شاید خیلی شرایط مناسب نباشد اما امیدوارم در این جام جهانی دیگر فرصت را از دست ندهیم و با فراهم کردن امکانات، کمپ‌ها و بازی‌های دوستانه مناسب برای موفقیت گام برداریم.

تیم ملی قرار است در اردوی اتریش بازی‌های دوستانه انجام دهد و من چون نمی‌توانم بازی کنم به اتریش نمی‌روم اما چون زیر نظر مربیان تیم ملی بودم و تمریناتم را انجام می‌دادم تا زمانی که تمرینات در ایران پیگیری می‌شود همراه سایر نفرات تمرین می‌کنم.

تلاش می‌کنم در لیست نهایی جام جهانی هم باشم. شرایط بهتر از چیزی است که فکر می‌کردم و امیدوارم کمتر از یک ماه دیگر بتوانم بازی کنم.

اخبار استقلال تهران

دیدگاه‌ها  
لنگ پاره پاره
0 #1 لنگ پاره پاره 1396-08-13 00:48
به جای تمرین زیر نظر کیروش باید تو ساختمان باشگاه مداوا بشی باز میری تمرین مصدومیتت زیاد میشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار