صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است بازیکنان استقلال ارتباط خوبی با شفر برقرار کرده اند و کارهای مد نظر او را در زمین پیاده می کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد آبی پوشان برابر نفت تهران

و شرایط استقلال توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* بازی با نفت تهران

استقلال بازی خوبی مقابل نفت انجام داد. آنها در تمام خطوط تقریبا بدون نقص بودند و توانستند از موقعیت هایی که داشتند تنها به ۲ گل دست پیدا کرده و با یک روحیه خوب به تعطیلات لیگ بروند.استقلال از لحاظ فنی عملکرد قابل قبولی داشت و کاملا بر بازی حاکم بود و توانست با کارهای ترکیبی و پاس های مداوم فضا را برای بازیکنان نفت تنگ کرده و اجازه خودنمایی به حریف ندهد. اگر آبی پوشان بتوانند این روند را در آینده هم ادامه دهند مطمئن باشید می توانند در دیدارهای آتی خود را به بالای جدول برسانند.

* داوری بازی با نفت

متاسفانه این روزها داوری به ضرر استقلال است. در دیدار با نفت شاهد بودیم کمک داور در سه قدمی دروازه نتوانست گل سالم استقلال را ببینید و مشخص نبود او به جای دیدن دروازه نفت به کجا نگاه می کرد. البته عده ای اعتقاد دارند این داور باید محروم شود، اما محرومیت او هیچ سودی برای استقلال نخواهد داشت و گل سالم آبی پوشان را به آنها بازنخواهد گرداند.

* تعطیلات سه هفته ای لیگ 

این سه هفته، زمان خوبی بهترین فرصت برای شفر و بازیکنانش است تا بتوانند از لحاظ فنی و بدنی به شرایط ایده ال برسند. درست است که شفر ۷ بازیکن خود را به دلیل ملی پوش شدن در اختیار ندارد اما آنها در تمرینات تیم ملی عملکرد خوبی خواهند داشت. سرمربی استقلال باید با سایر نفراتی که در اختیار دارد تمرینات شاداب و منظمی را برگزار کند.

* مهاجمان استقلال عملکرد قابل دفاعی نداشته اند

بدون تعارف باید بگویم مهاجمان استقلال نتوانستند انتظارات را برآورده کنندو در دیداری که می توانستند ۵ گل را وارد دروازه حریف کنند به خاطر عدم دقتشان تنها ۲ گل به ثمر رساندند.سرمربی استقلال باید در این فرصت با تمرینات منظم و ویژه ای که برای مهاجمان در نظر می گیرد و اضافه کردن یک مهاجم گلزن، این مشکل را برطرف کند.

* بازیکنان با شفر رابطه خوبی دارند

خوشحالم که بازیکنان ارتباط خوبی با سرمربی برقرار کرده و کارهای مد نظر او را در زمین پیاده می کنند و این می تواند نوید روزهای خوب برای استقلال باشد.

اخباراستقلال

دیدگاه‌ها  
حاج رضا نعمتی
+2 #1 حاج رضا نعمتی 1396-08-13 11:59
مشکل گلزنی استقلال به مهاجمان بر نمی گرده بلکه از نظر روحی تیم مشکل داره امید ابراهیمی در خط هافبک بیشترین توپ رو خراب میکنه این امید ابراهیمی همان امید سال قبل هست؟نه مشخصه تیم مشکل روحی داره
نقل قول کردن
shadi
0 #2 shadi 1396-08-13 12:46
به نقل از حاج رضا نعمتی:
مشکل گلزنی استقلال به مهاجمان بر نمی گرده بلکه از نظر روحی تیم مشکل داره امید ابراهیمی در خط هافبک بیشترین توپ رو خراب میکنه این امید ابراهیمی همان امید سال قبل هست؟نه مشخصه تیم مشکل روحی داره

قبول دارم ولی یکی مثل قربانی چقدر باید موقعیت خراب کنه؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار