Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/1.sal/1396-97/1.esteghlal/3.heyat_modire/4-hasan_zamani/hassan_zamani_2.jpg'

حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال: اعلام آمادگی دولت برای کمک به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به فال نیک می‌گیریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در گفت گو با خبرگزاری مهر عنوان کرد که به هیچ وجه  امکان خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس وجود ندارد در ادامه متن این مصاحبه می خوانید:

* کمک دولت به دو باشگاه

هر یک از این دو باشگاه دارای ۳۰ میلیون نفر هوادار هستند و با لحاظ این امر، نمی‌توان هیچ کار فرهنگی انجام داد که این میزان دربرگیری و اثرگذاری را داشته باشد.وقتی ۳۰ میلیون نفر با برد تیمی همچون استقلال خوشحال می شوند و با باخت آن ناراحت؛ به نظر می رسد که هر میزان برای این دو تیم پرطرفدار هزینه شود، باز هم جا دارد.

* دو باشگاه بدون بودجه برای کار فرهنگی

البته شنیده‌ایم دولت در بودجه سال آینده رقمی را برای این دو باشگاه در نظر خواهد گرفت که اگر این تصمیم محقق شود، حداقل از بسیاری از دغدغه‌های این دو باشگاه کاسته خواهد شد.

* خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت

با توجه به تعداد هوادارانی که این دو باشگاه در سطح کشور دارند، به هیچ وجه امکان خصوصی‌سازی قطعی این دو باشگاه وجود ندارد.تنها راه این است که مثلا استقلال زیر مجموعه ایران‌خودرو قرار گیرد و پرسپولیس نیز زیر مجموعه سایپا و این دو قطب بزرگ خودروسازی در کشور هزینه های این دو باشگاه را بپردازند و اینگونه امکان واگذاری این دو باشگاه وجود دارد ولی واگذاری این باشگاه‌ها به شخص امکان پذیر نیست.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار