تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال پس از سه  روز استراحت عصر امروز(شنبه) در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال بعد از ۳ روز استراحت از ساعت ۱۶ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری کرد.

* هفت بازیکن استقلال به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین حضور نداشتند. سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هستند.

 تمرین استقلال

* هنگامی که جپاروف وارد زمین شد ۲ کودک خردسال به همراه وی به زمین چمن آمدند که بعد از پرس و جوی خبرنگاران مشخص شد این دو نفر فرزندان جپاروف هستند. هافبک ازبک نیز در کنار آنها عکس یادگاری گرفت.

* هنگامی که جپاروف وارد زمین شد وینفرید شفر برخورد بسیار جالبی با دختر هافبک ازبکستانی داشت سپس مهدی رحمتی به داخل زمین آمد و با پسر و دختر جپاروف خوش‌وبش کرده و دستی به سر آنها کشید. در ادامه شفر نام دختر کوچک جپاروف را سئوال کرد که وی به سرمربی استقلال اعلام کرد نامش «ورونیکا» است. همچنین هافبک ازبکستانی برای دقایقی با دختر خود مشغول بازی با توپ بود که این مسئله سوژه عکاسان شد.

* قبل از شروع تمرین امروز، دروازه‌بانان تیم استقلال به همراه تعداد دیگری از بازیکنان مشغول بازی والیبال شدند که شوخی‌های بازیکنان بعد از موفقیتشان در این آیتم جالب توجه بود. وقتی شفر متوجه این مسئله شد نزد آنها رفت و در یک تیم قرار گرفت و برای دقایقی با استقلالی‌ها والیبال بازی کرد. نکته جالب توجه آمادگی بدنی سرمربی استقلال در این سن و سال بود که بازیکنان را متعجب کرد.

* هنگامی که تمرین امروز آبی‌پوشان آغاز شد شفر بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال برنامه‌های تیمش را تشریح کرد و سپس آنها را برای گرم کردن در اختیار بیژن طاهری قرار داد. بعد از چند دقیقه استقلالی‌ها در گوشه زمین مشغول کار تاکتیکی در گروه‌های چند نفره شدند و بعد از دقایقی بازیکنان به آیتم‌های دیگر تاکتیکی پرداختند.

تمرین استقلال

* پسر سرور جپاروف که از استایل خوبی برخوردار بود مورد توجه خبرنگاران حاضر در تمرین قرار گرفت، بازیکنان استقلال هم به شوخی می‌گفتند که با وی باید قرارداد ۱۰ ساله بسته شود اما عجیبترین حرکت فرزند جپاروف در فوتبال درون تیمی اتفاق افتاد. هنگامی که استقلالی‌ها مشغول بازی بودند داریوش شجاعیان قصد داشت به نوعی در نبرد تن به تن با پسر جپاروف رقابت کند که وی در اقدامی عجیب با گرفتن توپ از هافبک گران‌قیمت استقلال، توپ را از بین پای این بازیکن عبور داد که این مسئله با سر و صدای زیاد بازیکنان استقلال و تشویق آنها روبرو شد.

* وینفرید شفر در مرحله پایانی تمرین امروز بازیکنان را به یک سوم زمین آورد و از آنها خواست فوتبال بازی کنند اما در این فوتبال بازیکنان حق نداشتند بیش از ۲ ضرب به توپ بزنند و این مسئله کار را برای آنها سخت کرد. کُری بین بازیکنان در این آیتم بسیار زیاد بود و البته گل‌های زیادی هم به ثمر رسید. تیم آبی در یک گروه و تیم سبز در گروه دیگر مشغول فوتبال شدند که شفر در این آیتم نکات لازم را به شاگردانش گوشزد می‌کرد.

* تمرین استقلال ساعت 17:20 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تمرینات تیم استقلال فعلاً ادامه خواهد داشت و بازیکنان این تیم فعلاً در غیاب ملی‌پوشان تمرینات تاکتیکی را برای دیدار با سیاه‌جامگان در هفته دوازدهم برگزار خواهند کرد.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
ALI
+1 #1 ALI 1396-08-13 19:42
طفلک شجاعیان این همه لایی زد کسی ندید یکی خورد چه صدای کرد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار