139404061536172865580514

بازیکنان و مربیان استقلال پس از بازی از هواداران استقلال به دلیل حضور گسترده در بازی امروز تشکر کردند.

وحید طالب‌لو پس از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی بسیار خوبی بود و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، اما بیش از هر چیز از حضور مردم و این هواداران در ورزشگاه آزادی خوشحال شدم. خدا را شکر که توانستیم آنها را راضی و خوشحال به خانه‌های‌شان بفرستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چند وقت بود این تعداد هوادار استقلال را در ورزشگاه آزادی را ندیده بودید، اظهار داشت: از زمانی که بلیت‌ها گران شد این تعداد تماشاگر را در ورزشگاه آزادی ندیده بودم. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه شود بحث اقتصادی است. امیدوارم شرایطی ایجاد شود که مردم راحت‌تر به ورزشگاه بیایند.

* * * *

سیروس دین‌محمدی پس از برد 2 بر یک استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما در چند بازی قبلی نتوانسته بویم امتیازات کامل را کسب کنیم اما امروز موفق به پیروزی شدیم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز بهتر از این بازی کنیم.

وی درباره حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزاد گفت: فرهاد زحمات زیادی در استقلال کشیده و امیدوارم هواداران نیز از این به بعد بیشتر به ورزشگاه بیایند.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مجیدی به استقلال بازگردد؟ عنوان کرد: در جریان این مسئله نیستم.

دین‌محمدی درباره عملکرد استقلال در نیمه دوم تصریح کرد: نیمه اول را با دو گل برتری به پایان رساندیم و در نیمه دوم نیز به دنبال حفظ برتری بودیم و سعی کردیم بازی را اداره کنیم و در نهایت نیز 3 امتیاز را کسب کردیم. امیدوارم البته از این شرایط بیرون بیاییم و برد 2 بر صفر را تبدیل به پیروزی 3 بر صفر کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار