کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای خود در مورد داربی هشتاد و پنج، باز هم اقدام به صدور آرا یک طرفه علیه باشگاه استقلال کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد اتفاقات داربی هشتاد و پنجم پایتخت اعلام کرد که به شهر زیر است:

* مسابقه تیم‌های پرسپولیس و استقلال از هفته دهم لیگ برتر برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیای به سمت زمین بازی صورت گرفت که منجر به تأخیر در شروع مسابقه شد. این تیم طبق بندهای یک و سه ماده 79 انضباطی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* تماشاگران تیم استقلال به دلیل فحاشی به تیم مقابل، پرتاب نارنجک که منجر به آسیب دیدگی یک عکاس شد، پرتاب اشیا که تأخیر در شروع مسابقه را به همراه داشت و با توجه به سابقه تخلفات متعدد این تیم در فصل جاری، طبق بندهای یک و سه ماده 79 انضباطی از همراهی تیم خود در یک مسابقه رسمی محروم هستند. (این رأی قابل تجدید نظر است)

دربی هشتاد و پنج

* باشگاه استقلال به دلیل تخلفات تماشاگرانش باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم استقلال به دلیل داشتن بیش از 5 بازیکن اخطاری، باید 56 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* همچنین میلاد زکی‌پور، بازیکن تیم استقلال به دلیل رفتار غیر ورزشی و ضربه زدن به بازیکن حریف بدون توپ که منجر به تحریک و اغتشاش بین تماشاگران شد، از همراهی تیم خود در یک دیدار رسمی محروم بوده و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* وریا غفوری، بازیکن تیم استقلال نیز به دلیل اعتراض به تصمیمات داور، با تذکر کتبی روبه‌رو شد.

* شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل رفتار غیر ورزشی، هل دادن بازیکن حریف قبل از زدن ضربه پنالتی، به یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم شد.

کلیه آرای فوق قطعی است.

تخلفات تماشگران تیم دوم پایتخت

به گزارش استقلال نیوز، محرومیت میلاد زکی پور از یک جلسه همراهی استقلال در حالی اتفاق افتاده که کمال کامیابی نیا هافبک تیم دوم پایتخت در این بازی حداقل دو بار باید از زمین مسابقه اخراج می شد. علاوه بر خطای شدید و غیر ورزشی او بر روی امید ابراهیمی که با اشتباه مضحک داور بازیکن دیگری جریمه شد، در جریان مسابقه بارها اقدام به خطاهای شدید و غیر ورزشی کرد ولی متاسفانه چشمان کمیته انضباطی این مسائل را نمی بیند و اگر می بیند جرات واکنش ندارد.

در این رای آمده که هواداران استقلال به دلیل سابقه تخلفات متعدد یک جلسه از حضور در ورزشگاه محروم شدند و این در حالیست که در طول فصول گذشته این کمیته چشم و گوش روی شعارهای بی شرمانه هواداران تیم دوم پایتخت علیه هواداران استقلال بزرگ بسته و به هیچ عنوان حتی تذکری هم به این باشگاه ندادند. البته ما اقدام آن هوادار استقلال را که در صحنه ای که منجر به اختلال در بازی و تلف شدن وقت به سود تیم دوم پایتخت شد نکوهش می کنیم.

اخبار تیم استقلال

دیدگاه‌ها  
S♥S
+1 #1 S♥S 1396-08-14 11:13
دو ساله که تند تند تماشاگران رو محروم میکنن امان از یک عکس العمل از طرف باشگاه و مدیر غیرعامل خدا لعنت کنه کسیو که قصدش ضربه زدن به تاج هست
نقل قول کردن
ALI
+1 #2 ALI 1396-08-14 11:53
لعنت به حسن زاده و کمیته انضباطی که چند ساله دهن استقلال رو سرویس کردند
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار