وینفرید شفر

سرمربی استقلال در پایان تمرین امروز گفت: عقیده داشتم در عمان اردوی نیم فصل را برگزار کنیم ولی با فراهم نشدن شرایط احتمالا به کیش می رویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال پس از پایان تمرین امروز (یکشنبه) استقلال پاسخگوی خبرنگاران بود که در ادامه صحبت های او را می خوانید:

* کی روش کارش را بلد است

خط خوردن چهار بازیکن استقلال از تیم ملی تصمیم سرمربی تیم ملی بوده و او می‌داند چه کار باید انجام دهد. من نمی توانم بگویم این بازیکنان از بقیه بهتر بودند. کی‌روش کارش را بلد است و می‌داند چه کار کند. در تعطیلی بازیکنان بیشتر می‌توانند تمرین و کارایی خود را بهتر کنند.

* نمی‌توانم به کی‌روش بگویم که بازیکنان ما را در تیم ملی نگه دار یا آنها را خط بزن

اینکه از خط خوردن و بازگشت بازیکنان ملی‌پوش به تمرینات خوشحالیم یا خیر باید بگویم که مربی زمانی می‌تواند بیشتر خوشحال باشد که بازیکنانش در تیم ملی بازی کنند. من نمی‌توانم بگویم که از برگشتن آنها خوشحالم یا خیر. من نمی‌توانم به آقای کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران بگویم که بازیکنان ما را در تیم ملی نگه دار یا آنها را خط بزن. این تصمیم اوست، هرچه می‌گوید همان است و تمام.

* امیدوارم در آینده بازیکنان بیشتری از استقلال به تیم ملی دعوت شوند

امیدوارم در آینده بازیکنان بیشتری از استقلال به تیم ملی ایران دعوت شوند. از زمانی که من به اینجا (استقلال) آمدم، بازیکنان شرایط بهتری دارند و امیدوارم در آینده بیشتر هم به تیم ملی دعوت شوند.

* شاید اردویی در کیش داشته باشیم

عقیده من اول این بود که به عمان برویم، اما الان شاید یک اردو در کیش داشته باشیم. برگزاری اردو می‌تواند به بازیکنان کمک کند، چون آنها با یکدیگر تمرین می‌کنند، کنار هم هستند، به هم کمک می‌کنند، فیلم می‌بینند، آنالیز می‌کنند و ما هم می‌توانیم با آنها جلسه داشته باشیم.

* بعد از برپایی اردو به محل تمرین جدیدمان می‌رویم

نمی‌دانم در یکی دو روز آینده به اردو می‌رویم یا نه، اما پس از آن به محل تمرین جدیدمان خواهیم رفت. در این اردو، بازیکنانی که کمتر با تیم تمرین کرده بودند، بیشتر می‌توانند تمرین کنند.

* عملکرد تیمی ما نسبت به قبل بهتر شده است

اتمسفر اطراف تیم خیلی خوب است. کار تیمی ما خیلی خوب پیش می‌رود و هواداران می‌بینند که در زمین عملکرد خیلی خوبی داریم و این مسئله برای ما مهم است که آنها خوشحال باشند. ما بهترین هواداران را داریم و آنها می‌توانند احساس کنند عملکرد تیمی ما نسبت به قبل بهتر شده است. شاید در گذشته از عملکرد تیم ناراحت بودند، اما می‌بینند که شرایط بهتر شده است.

* بازیکنانم با صددرصد وجودشان می‌خواهند بازی‌ها را ببرند

در بازی قرمز مقابل آبی اتفاق مهمی نیفتاد و تنها سه امتیاز داشت که نتوانستیم آن را کسب کنیم. ما بازی‌های زیادی داریم و هواداران می‌بینند که بهتر می‌شویم. بازیکنانم با صددرصد وجودشان می‌خواهند بازی‌ها را ببرند. ضمن اینکه بازی برگشت دربی هم هست و شاید در جام حذفی هم به یکدیگر برخورد کنیم و بخواهند شکست بازی رفت را جبران کنند.

* شاید و شاید برای ما کاری انجام نمی‌دهد و باید برای هدف‌مان کار کنیم

من روزمه دو مربی را به مدیرعامل و هیات مدیره داده‌ام و امیدوارم آنها شرایط‌شان را بررسی کنند. یک دستیار ایرانی (بیژن طاهری) دارم که به ما نزدیک است و می‌خواهد کار یاد بگیرد. در مورد دستیار خارجی باید بگویم زمان می‌گذرد و نباید به راحتی آن را از دست بدهیم. استقلال باشگاه عادی نیست و یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های آسیاست. شاید و شاید برای ما کاری انجام نمی‌دهد و باید برای رسیدن به هدف مان کاری انجام دهیم.

* برای انتخاب مربی بدنساز با چند گزینه صحبت کرده‌ایم

احتمال دارد یک نفر را اضافه کنیم. شاید ایرانی باشد. البته با چند گزینه صحبت کرده‌ایم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار