هاشم بیگ زاده

بازیکن سابق استقلال گفت: بخاطر هواداران و حذف نشدن استقلال از لیگ قهرمانان نیمی از طلبم را بخشیدم و امیدوارم مسئولا استقلال به قولشان عمل کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هاشم بیک زاده بازیکن سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط این روزهای نفت تهران و همچنین توافق با باشگاه استقلال توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

 

* شرایط نفت تهران

متاسفانه مشکلات نفت تمامی ندارد و آینده خوبی برای این تیم وجود ندارد. البته ما بازیکن تیم هستیم، تمرین می کنیم و باید مقابل حریفانمان به میدان برویم، اما اختلافات بین آقایان گل‌محمدی و جهانیان شرایط را برای نفت سخت کرده است.

جهانیان دو میلیارد برای تیم هزینه کرده اما به یک باره گل‌محمدی می گوید او سمتی در نفت ندارد. حالا او چطور باید این مبلغ را دریافت کند، باید مسئولان پاسخگو باشند. این مسئله باعث دلسردی جهانیان شده و اگر شرایط همین طور ادامه پیدا کند او هم دیگر انگیزه ای برای کار در تیم نفت را نخواهد داشت.

* نقد نشدن چک 7 بازیکن نفت

در جریان نقد شدن چک همبازی هایم نیستم اما باید بگویم من اصلا چکی دریافت نکرده ام که نگران نقد شدن یا نشدنش باشم.

* حذف احتمالی نفت تهران از لیگ قهرمانان

ما به عنوان بازیکن دوست داریم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم و آن کسانی را که سنگ اندازی می کنند و مشکل برای تیم به وجود می آورند، به خدا واگذار می کنیم. امیدوارم مسئولان ورزش کشور مشکلات نفت را هم برطرف کرده و این تیم بتواند در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد یا حداقل اجازه دهند جهانیان کارش را انجام بدهد تا بتوانیم روزهای خوبی در نفت داشته باشیم.

* بخاطر هواداران استقلال نیمی از طلبم را بخشیدم

من این کار را اول به خاطر هواداران و بعد استقلال انجام داده ام. بعد از جلسه ای که با توفیقی داشتم ۵۰۰ میلیون از طلبم را بخشیدم تا به هوداران بگویم برای آنها ارزش و احترام قائلم و دوست ندارم تیم محبوبم از لیگ قهرمانان حذف شود، ولی امیدوارم مسئولان استقلال به قول هایی که بابت بقیه طلبم داده اند پابرجا باشند، زیرا برخی ها حتی از صد میلیون طلبشان هم نگذشته اند ولی من به خاطر هواداران و موفقیت استقلال بخشیدم تا این تیم حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

* قول توفیقی برای پرداخت چک

در جلسه ای که با او داشتم قول حتمی داد که در تاریخ های مقرر چک های من پاس شود.

* موعد چک ها تا نیمه اسفند

طبق قراری که با توفیقی گذاشته ایم ۳ فقره چک من باید تا اواسط اسفندماه پاس شود.

* استقلال با شفر روند رو به رشدی دارد

آبی پوشان با سرمربی آلمانی خود روند رو به رشدی داشتند. آنها تیم ما را بردند و حالا با تمریناتی که انجام می دهند به دنبال این هستند تا در ادامه لیگ نتایج قابل قبولی کسب کنند.

* قصد خداحافظی ندارم

من اهل خداحافظی نیستم و تا روزی که بتوانم همپای جوان ها بازی می کنم و مطمئن باشید در پایان فصل از فوتبال خداحافظی نخواهم کرد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار