پندار توفیقی

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت پرداخت بدهی های باشگاه به بازیکنان خارجی توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدپندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت پرداخت بدهی های باشگاه به بازیکنان خارجی توضیحاتی ارائه کرد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* تنها پرونده باقی مانده پروپیچ است

باشگاه استقلال بیشتر بدهی‌های خود به بازیکنان خارجی را پرداخت کرد و تنها پرونده باقیمانده مربوط به پروپیچ بازیکن اهل کرواسی مانده بود. این بازیکن به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد. باشگاه استقلال هم به دلیل اینکه پروپیچ یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشته و در تمرینات شرکت نکرده، از این بازیکن شکایت کرد. کمیته انضباطی فیفا نیز پرونده را به دادگاه CAS ارجاع داد.

* محکومیت استقلال در پرونده پروپیچ

این حرف‌ها شایعه بوده و دادگاه CAS رأیی نداده است. روز گذشته (دوشنبه) این دادگاه جلسه‌ای را با حضور قضات خود تشکیل داد و من هم به عنوان نماینده باشگاه استقلال از طریق ویدئو کنفرانس به سؤالات قاضی جواب دادم. وکیل ایتالیایی ما نیز در این جلسه حضور داشت و ارتباط از طریق او صورت گرفت.

* رای هنوز صادر نشده است

جلسه روز گذشته تشکیل شد و چطور ممکن است به این زودی رأی صادر شود؟ ما در مورد عملکردمان توضیحاتی دادیم و منتظر رأی هستیم.

* مستندات خود را تحویل داده ایم

خوشخبتانه کل مستندات‌مان را تحویل دادیم و قرار است به صورت دسته‌بندی اطلاعات آن را در اختیار هواداران قرار دهیم. هوادار باید در جریان باشد که با چه بازیکنانی کنار آمده‌ایم و چه بازیکنانی با باشگاه کنار نیامدند. ضمن اینکه برای بازیکنانی که کنار نیامدند هم، کارهایی انجام دادیم تا این مشکل حل شود.

 

اخبار تیم استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار