محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: رأی انضباطی صادر شده علیه استقلال نادعالانه است و این تیم نباید به بازی بدون هوادار محکوم می‌شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره رأی انضباطی صادر شده برای استقلال توضیحاتی داد. در ادامه متن مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* وضعیت انتخاب دستیاران وینفرد شفر

پسر شفر که اینجاست و به‌زودی قراردادش ثبت می‌شود. او مورد اعتمادترین نفر برای سرمربی تیم است. شفر به‌جز پسرش هم چند دستیار دیگر معرفی کرده و به‌زودی قرار است یکی از آنها را انتخاب کنیم.

* نقش کم رنگ کمیته فنی در استقلال

نه، این‌طور نیست. ما مشکلی نداریم. آقای افتخاری و هیئت مدیره هم به کمیته فنی فضا داده‌اند و تصمیمات‌مان را می‌گیریم. اعضای کمیته فنی هر چند وقت یک‌بار جلسه می‌گذارند و در مورد عملکرد تیم گفت‌وگو می‌کنند. ما سر تمرینات و بازی‌ها هم رفتیم و می‌بینیم که همه چیز خوب پیش می‌رود. شفر هم نشان داد که اگر آرامش داشته باشد، می‌تواند خوب کار کند. تیم الان 20، 30 درصد نسبت به قبل بهتر شده است. همه باید کمک کنند، چون این تیم مال همه است؛ حالا شده با آقای X یا بدون آقای Y.

* رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی برای دربی 85

این رأی ناعادلانه است. استقلال را اذیت می‌کنند و حقش را می‌خورند. به‌هرحال دربی حساسیت خاص خودش را دارد و نباید تا این حد سخت بگیرند.

* وضعیت استقلال برای گرفتن مجوز حرفه‌ای

تا جایی که من می‌دانم استقلال مشکلی ندارد و همه مدارکش را ارسال کرده است. هواداران هم خیال‌شان راحت باشد، استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند.

* صحبت پایانی؟

یک‌بار دیگر درگذشت آقای افتخاری را تسلیت می‌گویم. جا دارد از مدیرعامل باشگاه، هیئت مدیره و کمیته پیشکسوتان که همه کارهای مربوط به مراسم او را انجام دادند، تشکر کنم. ما به خانواده اکبر افتخاری هم اطمینان خاطر دادیم و همه کارها را انجام می‌دهیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار