شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تعطیلات لیگ بهترین فرصت برای شفر است تا کارهای تاکتیکی مدنظرش را به تیم القا کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت و کاپیتان سابق استقلال درباره تعطیلات لیگ و اردوی تیم ملی صحبت های را انجام داد. در ادامه گفتگوی او را با خبرگزاری مهر بخوانید:

* وضعیت این روزهای استقلال

آبی پوشان در آخرین دیدار خود برابر نفت با ارائه یک بازی خوب ۳ امتیاز شیرین بدست آوردند و تا حدودی به آینده امیدوار شدند تا بتوانند بعد از تعطیلات و انجام تمرینات خوب حضوری پرقدرت در ادامه لیگ داشته باشند.این تعطیلات بهترین فرصت برای شفر بود تا بتواند هم شناخت بیشتری از بازیکنانش پیدا کند و هم کارهای تاکتیکی را که مد نظرش است به بازیکنان القا کرده تا در شروع لیگ آنچه را که از تیمش می خواهد در زمین پیاده کنند.اردوی کیش فرصت خوبی برای بازیکنان خواهد بود تا در یک شرایط خوب آب و هوایی و امکانات خوب و زمین چمن مناسب بهترین تمرین را انجام داده زیرا در کیش از هیاهو و حاشیه بدور هستند و بهترین تمرین را در آرامش کامل انجام خواهند داد.

* اردوی تیم ملی

همیشه اولویت اول با تیم ملی کشورمان است. مسئولان ورزش باید به فکر تیم ملی باشند و با آماده سازی یک اردوی خوب و انجام چند بازی تدارکاتی تیم قدرتمند را روانه جام جهانی کنند تا هم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرده و هم شاهد بازیهای خوب از تیم ملی باشیم.مسئولان فوتبال کشور باید تا شروع جام جهانی نهایت همکاری را با کی روش داشته باشند و هر آنچه را که او برای موفقیت تیم ملی نیاز دارد در اختیارش گذاشته تا هیچ حرف و حدیثی و بهانه ای برای عدم موفقیت تیم ملی وجود نداشته باشد.موفقیت تیم ملی هم نشاط را به جامعه می آورد و هم برای بازیکنان می تواند پلی باشد برای ورود به لیگ های معتبر دنیا.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار