پیراهن امضا شده رحمتی و حیدری

کاپیتان‌های اول و دوم تیم فوتبال استقلال در تصمیمی مشترک پیراهن های امضا شده خود را برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور، به حراج گذاشتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری کاپیتان‌های اول و دوم تیم فوتبال استقلال امروز(چهارشنبه) تصمیم گرفتند پیراهن خود را به حراج گذاشته و مبلغ فروش  آن را به زلزله‌زدگان غرب کشور اختصاص دهند. این پیراهن‌ها توسط بازیکنان و مربیان استقلال امضا شده است.

در همین راستا بازیکنان استقلال پیامی را منتشر کردند که در ادامه می خوانید:

سلام و عرض تسلیت به همه هموطنان عزیز در سراسر ایران
ما بازیکنان تیم فوتبال استقلال ضمن همدردی و تسلیت به مردم عزیز و زلزله‌زده غرب کشور اعلام می‌کنیم برای کمک به عزیزانی که در این شرایط سخت و طاقت‌فرسا و در روزهایی که نزدیک‌ترین نفرات خانواده خود را از دست داده‌اند از هیچ کمک و کوششی دریغ نخواهم کرد و خودمان را در کنار مردم شریف قصر شیرین، کرمانشاه، سر پل ذهاب و تمامی مناطق زلزله زده قرار می‌دهیم.

 به همین علت از این طریق اعلام می‌کنیم تعدادی از پیراهن‌هایمان در فصول اخیر را که با آنها خاطرات خوب زیادی داریم با امضای کامل تمامی مجموعه استقلال جهت کمک به مردم شریف کرد زبان و زلزله زده غرب کشور به حراج گذاشته و امیدوارم تمامی مردم خیر و شریف در این راه خیر سهیم شوند.

مردم خیر و شریف و هواداران فوتبال این موضوع را در نظر داشته باشند که این شرایط وجود دارد که پیراهن دلخواه شخص خیر به او اهدا شود و اگر شخصی پیراهن بازیکن خاصی را مد نظر داشت حتما این پیراهن تهیه شده و با امضای تمامی اعضای تیم به او اهدا خواهد شد.

عزیزانی که تمایل دارند در حراج این پیراهن ها در راه کمک به مردم زلزله زده شرکت کنند به شماره 09106289498 پیامک زده و رقم پیشنهادی خود را برای کمک و خرید پیراهن‌های بازیکنان استقلال اعلام کنند. در این بین به تمامی پیامک‌ها پاسخ داده خواهد شد و امیدواریم با این حرکت کمکی هر چند ناچیز به هموطنانمان کنیم.

تاکید می‌شود فقط به شماره اشاره شده پیامک بزنید.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار