کاوه رضایی

مهاجم سابق تیم استقلال گفت: بسیار غمگینم، تمام فکرم معطوف مردمی است که بابت زلزله رنج می‌برند و گل هایم را به آن ها تقدیم می کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، کاوه رضایی، مهاجم ملی پوش تیم شارلوا در دیدار دیشب تیمش مقابل میشلن در هفته پانزدهم ژوپیلر لیگ بلژیک، 2 گل به ثمر رساند اما به احترام کشته شدگان زلزله استان کرمانشاه خوشحالی نکرد. کاوه شادی گلزنی خود را با بلند کردن یک دست به سمت آسمان و بوسه فرستادن با دست دیگر انجام داد. او این کار را با گلزنی در دقایق پایانی بازی یک بار دیگر پس از نمایش فوق‌العاده‌اش تکرار کرد.

کاوه رضایی

در ادامه گفت و گوی مهاجم سابق تیم استقلال را با سایت DHNET بلژیک می خوانید:

 

* گل‌هایم را به زلزله‌زدگان تقدیم می‌کنم

خیلی غمگین هستم. تمام فکرم معطوف مردمی است که بابت زلزله رنج می‌برند. این زلزله در جایی رخ داد که زادگاهم است. دوستانی در آنجا دارم که با آنها بزرگ شدم. عده‌ای از آنها قربانی شدند و بعضی‌ها نیز آسیب دیده‌اند. یک هفته از این حادثه گذشت و من بازی برابر میشلن را با یاد آنها آغاز کردم و گل‌هایم را به زلزله‌زدگان تقدیم می‌کنم.

* همچنان می‌توانم پیشرفت کنم

در شرایط فعلی همه چیز برای من خوب پیش می‌رود. ما فعلا در نیمه‌ راه ژوپیلر لیگ هستیم و می‌دانم که همچنان می‌توانم پیشرفت کنم، کارهای بیشتری انجام دهم و خوشحالم که همراه تیم شارلوا پیشرفت کردم.

می‌خواهم رویایم را در جام جهانی عملی کنم

هدفم این است که از رنگ‌های پرچم کشورم در روسیه دفاع کنم. همچنان باید کار کنم تا ثابت شود که می‌توانم در ترکیب ایران جای بگیرم. هنوز از حضور در جام جهانی 2018 روسیه اطمینان کافی ندارم. بنابراین باید روند رو به جلوی خود را ادامه دهم و اثبات کنم که می‌خواهم رویایم را در جام جهانی عملی کنم.

اخبار باشگاه استقلال 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار