مدیرعامل باشگاه استقلال

مدیر عامل باشگاه استقلال در اظهار نظری عجیب که بارها خلاف آن ثابت شده، عنوان کرد: هرگز به هواداران دروغ نگفته و نخواهیم گفت، حتی اگر به ضرر ما باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال، جلسه امروز(شنبه) مدیران عامل سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش را مثبت ارزیابی کرد و از اینکه مشمول قانون بازنشستگی نخواهد شد، ابراز اطمینان کرد.

در ادامه صحبت های او با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان را می خوانید:

 

* جلسه با وزیر ورزش

جلسه امروز، جلسه بسیار خوبی بود و گزارش اقدامات باشگاه در خصوص اخذ مجوز حرفه‌ای‌گری را به وزیر ارائه دادیم.

* تعیین تکلیف بدهی های انباشته

بدهی هایی که طی 10_ 12 سال گذشته انباشته شده بود با تدبیر و رایزنی تعیین تکلیف شد؛ در دوره مدیریت دکتر سلطانی فر بازیکنان و مربیان برای تعیین تکلیف بدهی ها دعوت شدند و موج خوبی در بین آن ها ایجاد شد و آن ها احساس کردند که مورد توجه قرار گرفته اند.

* مذاکره با تعداد معدود باقیمانده!

بدهی به تعداد معدودی از افراد باقیمانده طی روزهای آتی با مذاکره تعیین تکلیف خواهد شد.


* هرگز به هواداران دروغ نمی گوییم!

اگر قرار باشد خبری را به هواداران بدهیم خود این کار را از مراجع رسمی و مشخص انجام خواهیم داد. حتی اگر این خبر به نفع ما نباشد. هیچ موقع به هواداران دروغ نگفته و نخواهیم گفت و این مسئله در مذاکرات ما با بازیکنان و مربیان نیز تاکید شده است.

* کمک برای حل مشکل بدهی ها به صورت ریشه ای

اینکه بدهی انباشته شده 12 سال گذشته در مدتی کوتاه پرداخت شود، نشدنی و غیرقابل باور است. همه باید کمک کنند تا تفاهم خوبی صورت گیرد و این مشکل به صورت ریشه ای حل شود.

* جلب رضایت فدراسیون و AFC

اگر این سه باشگاه نتوانند جواز حرفه ای گری را بگیرند، هیچ کس از این اتفاق سود نخواد برد. بنابراین تمام تلاش ما این است که در این بازه زمانی مرحله به مرحله پیش رویم که خوشبختانه تا این جا توانسته ایم با اقدامات مثبتی که انجام شده رضایت فدراسیون و ای اف سی را جلب کنیم.

* بازیکنان باگذشت و بازیکنان مقاوم!

تعدادی از بازیکنان با گذشت از 60 درصد مطالباتشان به معنای واقعی باشگاه را همراهی کردند اما تعدادی هم مقاومت کردند و وکلایشان قول گرفتن صد در صد طلب را داده بودند که ما از همین جا می گوییم: «پرداخت این حجم بدهی ها در این فرصت کوتاه نشدنی است».

* شروع سبک سازی بدهی های باشگاه از سال گذشته

از سال پیش از بازیکنان و مربیان برای تسویه و تعیین تکلیف بدهی ها دعوت کردیم که آمار آن به موقع منتشر خواهد شد. بدهی های باشگاه استقلال تمام نشده اما به مراتب سبک تر شده و در حال سبک سازی است.

* نگذاشتن یادگاری برای نسل آینده!

خوشبختانه از زمانی که من به این باشگاه ورود کردم یک ریال بدهی نداشته ایم بلکه طبق آخرین آمار نزدیک به 20 میلیارد تومان بدهی های گذشته را پرداخت کردیم. همین که ریالی برای نسل های آینده بدهی به یادگار نگذاشته ایم خود کار بزرگی است.

* جمع آوری چک های برگشتی

سال گذشته بین هشتاد تا صد در صد پول بازیکنان را پرداخت کرده و قرارداد جدید بسته ایم. متاسفانه در گذشته این گونه عمل نشده و ما، ده ها چک برگشتی که دست اشخاص حقیقی و حقوقی بود را جمع آوری کردیم.

* ارجاع شکایات از AFC به فدراسیون فوتبال

هر بازیکنی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت ببرد به فدراسیون فوتبال ارجاع داده می شود. فدراسیون نیزاین شکایت را به کمیته های مختلف می دهد تا بررسی شود و ممکن است حتی شکایت به جایی نباشد. ما از بازیکنانی که رقم های بزرگ طلب دارند می خواهیم نه در مقابل باشگاه بلکه در کنار ما برای سربلندی استقلال و ورزش کشور گام بردارند.

* کارت ایثارگری و قانون بازنشستگی!

فعالیت من مشمول قانون بازنشستگی نمی شود چرا که کارت ایثارگری خود را به سازمان بازنشستگی کل کشور ارائه داده ام.

سید رضا افتخاری

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری با در اختیار گذاشتن یکی از عکس‌های خود در دوران دفاع مقدس، بر موضوع ایثارگری خود تاکید کرد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار