مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عیار وینفرید شفر در دیدار فردا مشخص می شود این دیدار نشان خواهد داد او از بازیکنانش شناخت پیدا کرده یا که خیر؟

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص دیدار فردای استقلال مقابل سیاه جامگان

صحبت کرد در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* دیدار استقلال برابر سیاه‌جامگان

سرمربی آبی‌پوشان حدود دو ماه است که در استقلال حضور دارد. او تمام بازیکنان را شناخته و با خصوصیات آنها آشنا شده است. تعطیلات لیگ و اردوی کیش زمان بسیار مناسب برای این سرمربی بود تا با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کرده و از نحوه بازی و عملکرد آنها شناخت بیشتری پیدا کند. بنابراین دیگر نمی‌تواند بگوید شناختی از نفرات استقلال ندارم؛ اگر تیم نتیجه نگرفت، او باید پاسخگو باشد و دیگر نمی‌تواند تقصیرها را گردن دیگران بیندازد.

* فرصت برای مربی آلمانی به پایان رسیده است!

با توجه به صحبت‌های شفر، او در تعطیلاتی که به پایان رسید، بازیکنان را به مرز آمادگی کامل رسانده و باید شاهد یک بازی زیبا همراه با برد از استقلال باشیم زیرا به گفته شفر، این اردو مفید بوده و حالا یک تیم آماده را روانه میدان خواهد کرد. بنابراین فرصت برای این مربی آلمانی به پایان رسیده و باید آنچه را که در توان دارد، برای موفقیت استقلال به کار ببندد.

* شرایط تیم سیاه‌جامگان

با توجه به تغییراتی که در کادر فنی این تیم به وجود آمده، این موضوع می‌تواند شوک مثبت برای آنها باشد، مطمئناً آنها هم همانند استقلال از این تعطیلات استفاده کرده و تیم خود را از لحاظ فنی و روحی آماده این دیدار کرده اند؛ بنابراین باید شاهد یک بازی خوب از طرف دو تیم باشیم.

* صحبت‌های حسن زمانی عضو هیأت مدیره علیه بعضی از سرمربیان سابق استقلال

در این مورد نمی‌دانم چه بگویم. واقعاً جای تأسف است بخواهیم از کسانی انتقاد کنیم که زحمات زیادی برای استقلال کشیده‌اند. این آقایان باید بدانند خیلی در استقلال ماندگار نیستند و محبوبیتی هم ندارند؛ بنابراین باید برای کسانی که زحمت کشیده‌اند، حرمت قائل شده و طوری صحبت نکنند که دوباره استقلال دچار بحران شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار