وینفرید شفر

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل سیاه جامگان گفت: ما موقعیت زیادی داشتیم اما عملکردمان در ضربات آخر خوب نبود.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال قبل از حضور در نشست خبری مقابل دوربین‌های تلویزیونی اظهار داشت:

بازی بسیار خوبی انجام دادیم و فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم.ما یک فرصت گل داشتیم که داور آفساید گرفت ولی داور هم شاید اشتباه کرده است. وی در خصوص اینکه مشکل گلزنی استقلال حل نشده است گفت: ما خیلی فرصت داشتیم، اگر در نیمه اول داور فرصت گل ما را آفساید نمی‌گرفت می‌توانستیم گل بزنیم.

در ادامه نشست خبری را می خوانید:

* دیدار با سیاه‌جامگان؟

سبک بازی خوبی داشتیم و فرمانده میدان بودیم اما متاسفانه عملکردمان در ضربات آخر خوب نبود. ما چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. باید رد تمرینات روی ضربات آخر کار کنیم.امروز بازی پربرخوردی داشتیم و خوشحالم امروز بازیکنانم به خصوص چشمی و مهدی قائدی که خطاهای سنگینی روی آنها شد مصدوم نشدند. روزبه امروز با خطاهایی که رویش انجام گرفت حتی ممکن بود جام جهانی را از دست دهد.

* ناراحتی برای فرصت‌های از دست رفته!

امروز 5 یا 6 فرصت گلزنی داشتیم ولی متاسفانه بازیکنان ما نتوانستند از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرند.در طول ۹۰ دقیقه حاکم میدان بودیم ولی به برتری نرسیدیم. سجاد شهباززاده در نیمه نخست یک موقعیت تک‌به‌ تک داشت اما گل نزدیم. در نیمه دوم هم جابر انصاری موقعیتی فوق‌العاده داشت اما او هم نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.ما باید در تمرینات بیشتر کار کنیم و باید محکم‌تر و دقیق‌تر باشیم تا به گل برسیم.ما در بازی با نفت تهران هم که به برتری رسیدیم. در نیمه دوم عملکرد قابل قبولی داشتیم و موفق شدیم حریف را شکست بدهیم.

 * شرایط داوری این بازی!

درمورد داوری حرفی ندارم. این بازیکنان ما بودند که در ضربات آخر کم دقت بودند و نتوانستند گلزنی کنند. سجاد شهباززاده در نیمه اول می‌توانست با یک ضربه چیپ کار را تمام کند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.نیاز تیم ما اعتماد به نفس برای زدن ضربات پایانی است. ما در بازی قبلی خود دو بر صفر برنده شدیم اما در بازی امروز بهتر بودیم و موقعیت‌های مناسب‌تری خلق کردیم اما این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد.

* قائدی بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست؟

باید این موضوع را بررسی کنیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار