محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: امسال به جز داوران فدراسیون هم علیه ما رای صادر می کند،از هفته اول با محروم کردن بازیکنان و حاشیه سازی قبل از دربی و محرومیت های بعد  از آن  اینها شائبه ایجاد می کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی استقلال مقابل سیاه جامگان صحبت هایی انجام داد. که در ادامه می خوانید:

* تساوی مقابل سیاه جامگان مشهد؟

از عملکرد تیم رضایت داریم و شفر نشان داده که تاثیرات مثبتی در تیم گذاشته است. باوجود این که بازی در خانه حریف انجام می شد اما حتی یک موقعیت گل هم به تیم مقابل ندادیم و از دقیقه یک تا ۹۰ سراپا روی دروازه تیم سیاه جامگان حمله می کردیم. اگر یک مهاجم تمام کننده داشتیم یک پیروزی پرگل به دست می آوردیم.

* از نان شب واجبتر،داشتن یک مهاجم گلزن است!

من خودم از ابتدای فصل حامی سجاد شهباززاده بودم و الان هم از او حمایت می کنم و معتقدم هنوز هم یکی از مهاجمان خوب ایران است. اما چون مدت زیادی است گل نزده اعتماد به نفسش را از دست داده است. برای ما در این مقطع از نان شب واجبتر، داشتن یک مهاجم گلزن است که امیدوارم به زودی بازیکن مورد نظر را جذب کنیم.

* اشتباهات داوری علیه استقلال!

این اولین باری نبود که داوران به ضرر استقلال اشتباه می کنند. در هفته دوم گل سالم ما را مقابل استقلال خوزستان مردود کردند و یک پنالتی آشکار را برای ما نگرفتند. در هفته یازدهم گل صد درصد سالم امید ابراهیمی را که از روی نقطه پنالتی زده شد کمک داور اصلا ندید و در این بازی هم که باز هم گل سالم جابر انصاری را کمک داور به اشتباه مردود اعلام کرد.ما هم می دانیم که اشتباه جزئی از داوری است اما وقتی این اشتباهات علیه یک تیم زیاد می شود، ایجاد شائبه می کند. شما ببینید که در طول ۱۲ هفته، ۳ گل سالم ما را مردود کردند و یک پنالتی هم برای ما نگرفتند. خود این می شد ۴ امتیاز و ۴ گل زده و باعث می شد لااقل تیم ما به جای رتبه یازدهم الان در رتبه های پنجم و ششم قرار بگیرد.

* به جز داوران فدارسیون هم علیه استقلال است

فقط داوری ها نیست که به ضرر استقلال است. وقتی فدراسیون به راحتی علیه استقلال رای می دهد و قبل از بازی های مهم برای ما دردسر ایجاد می کند، برای ما سئوال پیش می آید. در هفته اول سه بازیکن ما را بی دلیل محروم کردند، قبل از دربی برای وریا غفوری حاشیه سازی کردند و بعد از دربی هم دو بازیکن دیگر ما را محروم کردند. به موازات اشتباهات بزرگ داوری علیه ما، کمیته انضباطی هم مرتب علیه بازیکنان و هواداران ما رای می دهد و محرومیت های زیادی را برای ما ایجاد می کند.امیدوارم که در ادامه مسابقات شاهد این اتفاقات نباشیم و اشتباهات داوری مقابل سیاه جامگان آخرین اشتباهات داوری باشد که در این فصل علیه استقلال صورت می گیرد.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+2 #1 مسعود عشق اس اس 1396-08-30 16:16
دیروز کل جریان بازی دست استقلال بود و حاکم توپ و میدان بودیم..ولی افسوس که مهاجمان کم دقت و ترسویی داریم..اینها باید شجاعانه و حرفه ای به توپ ضربه بزنن و قدر فرصتهای طلایی و توپهای هلو بپر تو گلو رو بدانند..
پس تو تمرینات چکار میکنند؟! استقلال چقدر باید از صدر جدول عقب بیفته تا این حضرات پای مبارکشون به گلزنی باز بشه؟؟
در چند صحنه هم خودخواهی و بی دقتی جابر و قائدی استقلال ناکام گذاشت..اینا چرا توجیه نمیشن که باید میلیونها آدم رو خوشحال کنند؟؟یه بزرگتر نیست اینا رو حالی کنه و گوششون بکشه؟؟ داوران هم که همه لنگی و دشمن استقلالند..
البته با تمام این تعاریف هنوز هم کار گروهی و تیم ورک استقلال کامل نشده و نقص هایی وجود داره..تعداد پاسها و سرعت ارسالها باید بیشتر باشه و بازی تک ضرب و دو ضرب بخوبی انجام نمیشه..
انتقال سریع و انفجاری( البته باتفکر و غیر عجولانه) از دفاع به حمله و برعکس هنوز رعایت نمیشه و جای کار زیاد هست. ضمنا توی پوششهای دفاعی، برخی نفرات سهل انگاری میکنند..البته از حق نگذریم پرسینگ استقلال خیلی خوب بود..و در آخر دوندگی بازیکنان هم باید بیشتر شود..
عشق است استقلال
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار