اکبر کارگرجم

عضو کمیته فنی استقلال گفت: این تیم شفر فقط یک مهاجم تمام کننده و گل زن کم دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال و عضو کمیته فنی این باشگاه در مصاحبه با مهر در خصوص تساوی در دیدار با سیاه جامگان مشهد صبحت های را انجام داد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* دیدار مقابل سیاه جامگان؟

بازی خیلی خوبی را از استقلال در مشهد دیدیم و همه کارشناسان هم معتقد بودند که این تیم شایسته پیروزی در این بازی بود.ما در مشهد با سیاه جامگان همه کار کردیم به جز گل زدن. موقعیت گل هم به تعداد زیادی روی دروازه این تیم ایجاد کردیم اما متاسفانه به دلیل عجله و نبود تمرکز کافی مهاجمان ما نتوانستند از این همه موقعیت استفاده کنند.

* اولویت برنامه های شفر؟

شرایط ما با جذب یک مهاجم گلزن و چارچوب شناس بسیار بهتر خواهد شد و در اولویت برنامه‌های شفر هم جذب یک مهاجم است. البته ما در حال حاضر هم مهاجمان خوبی داریم اما فعلا آنها نتوانسته‌اند انتظاراتی که می رود را برآوره کنند.

* اشتباهات داوری علیه استقلال؟

ما به اشتباهات داوری علیه استقلال عادت داریم. از گذشته و از زمانی که ما خودمان فوتبال بازی می‌کردیم اشتباهات داوری بیشتر به ضرر ما بوده است. همین فصل هم اشتباهات زیادی داوران به ضرر استقلال کردند که اگر این اشتباهات نبود الان جایگاه تیم ما در جدول حداقل چند پله بالاتر بود.

* اشتباهات داوری همراه با  اشتباهات بازیکنان است!

البته این فقط اشتباهات داوری نبود که به ما ضرر زد بلکه بزرگتر از آن اشتباهات بازیکنان خودمان بود که به تیم ما لطمه زد. مثلا در بازی با نفت هم داوران اشتباه کردند و گل سالم امید ابراهیمی را ندیدند. اما در آن بازی ما دو گل دیگر زدیم و باوجود اشتباه بزرگ داور باز هم بازی را بردیم. اگر مثلا در برابر همین سیاه جامگان مهاجمان ما دقت بیشتری داشتند و از موقعیت‌های پیش آمده استفاده می‌کردند، حالا اگر یک گل ما هم با اشتباه داور مردود شد، باز هم پیروز می‌شدیم.

* صحبت پایانی؟

امیدوارم استقلال روز شنبه برابر گسترش فولاد جبران مافات کرده و با یک پیروزی خوب تیم به شرایط ایده آل برسد.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار