علیرضا اکبر پور

پیشکسوت استقلال گفت: با آمدن شفر تیم انسجام دفاعی پیدا کرد و مشکل گلزنی با اضافه شدن کریمی و برزای در نیم فصل حل خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه، درباره شرایط استقلال توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت وگو را مشاهده خواهید کرد:

* آخرین وضعیت استقلال

مهمترین موضوع در تیم استقلال، روند رو به جلو تیم است. استقلال در مدت کوتاهی که آقای شفر به ایران آمده پیشرفت کرده و این موضوع ملموس است. کارهای ترکیبی و تاکتیکی در تیم کاملا وجود دارد و تیم در مسائل دفاعی بسیار منسجم و با ثبات عمل می کند.

* استقلال رویایی می شود

موضوع گلزنی نیز مطمئنا در ادامه و با ادامه روند پیشرفت برطرف خواهد شد. همچنین با اضافه شدن بازیکنانی مانند محسن کریمی و برازی در نیم فصل و تقویت تیم، استقلال می تواند نیم فصل رویایی در ادامه لیگ داشته باشد.

* تاثیرات حضور شفر در استقلال؟

استقلال در گذشته بی روحیه عمل می کرد اما حالا کاملا مشخص است که تیم جان گرفته است. عقیده دارم که هواداران باید به این تیم فرصت بدهند و مطمئنا نتیجه آن را خواهند دید. با شناختی که از هواداران دارم، می دانم که آنها به این مربی زمان خواهند داد.

* صحبت پایانی؟

بسیاری از مربیان به دنبال قراردادهای سه ساله برای موفقیت هستند و بعد از یک سال تازه تیم را می شناسند و نباید در مدت کوتاه از شفر انتظار بالایی داشت و همین موضوع که تیم در حال پیشرفت است نشان می دهد او کار خود را خوب انجام می دهد. بازیکنان باید در دیدارهای آینده از جان مایه بگذارند و همه تلاش خود را برای سر بلند کردن استقلال و هواداران انجام دهند و مطمئنم این اتفاق رقم می خورد.

اخبار استقلال تهران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار