کاظم اولیایی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با انتقاد از وزیر ورزش که به تنهایی رئیس مجمع دو باشگاه پر طرفدار پایتخت است، از او خواست برای رفع مشکلات دو باشگاه اقدامی اساسی کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به صدور مجوز حرفه‌ای به سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی و ابهاماتی که در این زمینه وچود دارد صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دوران اجی مجی کردن  و زیر میزی در فوتبال گذشته است!

دوران اجی مجی کردن و زیرمیزی کردن در فوتبال گذشته است. به خصوص در این مقطع زمانی که هیچ چیزی را نمی‌توان از مردم پنهان کرد. آقایان دکتر و مهندسی که در کمیته بدوی حرفه‌ای سازی دور هم جمع شده‌اید و یه شبه باشگاه‌ها را حرفه‌ای می‌کنید، لطفا شفاف سازی کنید و این فرمول را به ما هم یاد بدهید که چطور می شود یک شبه یک باشگاه سرشار از مشکلات مدیریتی، مالکیتی با بدهی های کلان مالیاتی و بدهی فراوان به افراد حرفه‌ای شود؟ آقایان لطفا این فرمول را به مدیران باشگاه سپاهان هم یاد بدهید تا آنها هم یک شبه حرفه‌ای شوند. 

* سپاهان هم نمی تواند ادعای حرفه ای گری کند!

سپاهان تنها تیم ایرانی است که در رقابت‌های بین قاره‌ای شرکت کرده و مدیرانی مثل تابش با آن سبقه بلند مدت در مدیریت فوتبال دارد و با تشکیلات منظم مالی که این باشگاه دارد نمی‌تواند حرفه‌ای شود اما دیگران می‌توانند. لطفا این فرمول را به تیم سپاهان هم یاد بدهید.

* بگویید چگونه یک شبه تمام مشکلات حل شد؟

آقایان! لطفا بگویید دقیقا چه اقدامی کردید که یک شبه این همه پیچ و تاب را پشت سر گذاشتید؟ آیا واقعا مشکلات این باشگاه‌ها را یک شبه جمع کردید یا آن را ماست مالی کردید و گذاشتید برای آیندگان؟ آیا آیندگان باید بیایند و بگویند که بدهکاری‌های زیادی باقی مانده و هیچ مشکلی از مشکلات در گذشته حل نشده است.

* بگویید با چه فرمولی همه بدهکاری ها از بین رفت؟

من همه اعضای کمیته بدوی را سالهاست که می‌شناسم و با همه آنها دوست هستم و با بعضی از این آقایان در جاهای دیگر مثل اتحادیه مدیران فوتبال همکار هستم. نمی‌دانم آیا آنها تحت فشار بوده‌اند برای صدور مجوز حرفه‌ای این چند باشگاه یا خیر. من هم می‌خواهم بدانم این آقایان چه فرمولی داشتند که یک شبه همه بدهکاری ها از بین رفت؟

* مشکلات دو باشگاه پر طرفدار پایتخت فقط از دید پنهان شده

پر واضح است که مشکلات این باشگاه‌ها حل نشده است و صدور مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه درست مثل این است که یک دمل چرکین را با یک باند نازک بپوشانیم و بگوییم از بین رفته است. باند بستن روی دمل چرکین دلیل از بین رفتن و بهبود آن نیست. بلکه فقط می‌تواند این زخم را از دید پنهان کند. مشکلات این باشگاه‌ها به خصوص استقلال و پرسپولیس فعلا فقط از دید پنهان شده است.

* کاری نکنید فوتبال ما مضحکه خارجی ها شود

اگر من و امثال من انتقاد می‌کنیم، به این دلیل است که در آینده دستمان پیش AFC و سایر خارجی ها رو نشود. چون اگر آنها دست روی این نقاط ضعف ما بگذارند کمترین اولین و کمترین تاوانش به تمسخر گرفته شدن کل فوتبال ایران است. از ما گفتن است و گوش کردن یا گوش نکردن از آنهایی که فعلا تصمیم ساز این فوتبال هستند. 

* آقای مجمع! کاری نکنید بلایی که سر نفت آمد سر استقلال هم بیاید

روی سخن مستقیم من با شخص وزیر ورزش است که درست یا غلط به تنهایی نقش مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ایفا می‌کند. آقای مجمع! چرا بعنوان مسئول این دو باشگاه اقدام اساسی در راستای از بین بردن مشکلات این دو باشگاه نمی کنید؟ کاری نکنید که بلایی که الان سر باشگاه نفت تهران آمده به زودی سر استقلال هم بیاید.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سهراب
+2 #1 سهراب 1396-09-05 15:44
وزیر ورزش لعنتی این سالها دهن مارو اسفالت کرد خدا ازش نگذره
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار