عظیم گوگ

تمرین امروز عصر استقلال در غیاب بازیکنانی که مقابل گسترش فولاد به میدان رفتند، برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرین ریکاوری بعد از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز را برگزار کردند.

طبق اعلام قبلی قرار بود تمرین امروز(یکشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:00 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما مسئولان مجموعه ورزشی آزادی اعلام کردند که با آنها برای تمرین استقلال هماهنگ نشده است.
بیژن طاهری(مربی) و بهنام برزای(بازیکن استقلال) که قصد ورود به مجموعه آزادی را داشتند، با ممانعت حراست روبه‌رو شدند. استقلالی‌ها با رایزنی با مسئولان ورزشگاه آزادی این مشکل را برطرف کردند تا تمرین امروز خود را در این مجموعه برگزار کنند.
* بازیکنان استقلال پیش از شروع تمرین در جلسه فنی و آنالیز دیدار مقابل گسترش فولاد شرکت کردند.
* بازیکنان اصلی استقلال امروز از ساعت ۱۲ در هتل المپیک کار وزنه و بدنسازی انجام دادند.
* در تمرین امروز تنها نفراتی که مقابل گسترش‌فولاد به میدان نرفتند در تمرین تاکتیکی حاضر شدند. در این بین داریوش شجاعیان و سید حسین حسینی نیز در کنار استقلالی‌ها حضور داشته و از بین نفرات اصلی بازی دیروز در این تمرین شرکت کردند.

* بازیکنان اصلی استقلال در دیدار با گسترش فولاد بعد از حضور در استخر و سونا راهی منزل شدند.

* اکثر بازیکنان تیم استقلال به دلیل سرمای هوا با دستکش و کلاه به صورت مجهز تمرین کردند.

* پژمان منتظری که چند روزی است به تمرینات استقلال اضافه شده امروز هم در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و در کنار سایر استقلالی‌ها در کار تاکتیکی شرکت کرد.

تمرین عصر 5 آذر

* با گذشت ۳۰ دقیقه از آغاز تمرین امروز، ووریا غفوری در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و در اختیار کادر فنی قرار گرفت. این بازیکن به دلیل آسیب‌دیدگی دیدار مقابل گسترش فولاد را از دست داده بود.

* هنگامی که غفوری در محل تمرین حاضر شد سید حسین حسینی با صدای بلند خطاب به غفوری گفت «جانم به این بازیکن، مشخص است با این استیل می‌خواهی منفجر کنی!».

* هنگامی که هنوز تمرین تاکتیکی آغاز نشده بود سید مهدی رحمتی به صورت کوتاه برای دقایقی با شفر به گفت‌وگو پرداخت.

* در بخش ابتدایی تمرین امروز، بازیکنان زیر نظر ساناک بدن های خود را گرم کردند.

* در بخش بعدی تمرین امروز بازیکنان در 2 گروه به کار با توپ پرداختند.

* دروازبانان استقلال زیر نظر نامداری به تمرین پرداختند.

* سانتر از جناحین بخش دیگری از تمرین امروز بود.

* در آخرین بخش تمرین امروز، بازیکنان در نیمی از زمین و در قالب ۲ گروه به فوتبال درون‌تیمی پرداختند. این مسابقه در قالب ۲ تیم زرد و صورتی برگزار شد. در اواخر این مسابقه درون‌تیمی عظیم‌گوک در برخورد با یکی از بازیکنان دچار مصدومیت شد و به همین دلیل نتوانست به تمرین ادامه بدهد.

* لباس‌های زمستانی و کاپشن‌های بلند تیم استقلال در مسابقه روز گذشته سوژه اصلی عکاسان و همچنین برخی از بازیکنان تیم استقلال بود. این لباس‌های بسیار بلند باعث شده بود تا برخی از بازیکنان نسبت به پوشیدن آنها واکنش نشان داده و البته برخی‌ها معتقد بودند سایز بازیکنان برای تهیه این لباس‌ها گرفته نشده و اورهای زمستانی عجیبی برای بازیکنان تیم استقلال در نظر گرفته شده است.

* ابراهیم طالبی که در زمان سرمربی‌گری رولند کخ در استقلال به عنوان دستیار وی فعالیت می‌کرد امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و از گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر تمرینات تاکتیکی این تیم شد. وی مسلط به زبان آلمانی است و قصد گفت‌وگو با شفر را داشت که سرمربی آلمانی صحبت با وی را به بعد از تمرین موکول کرد.

* تمرین امروز عصر در ساعت 16:45 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم استقلال تهران از ساعت 15:00 روز پنجشنبه نهم آذر ماه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان خواهد رفت.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار