حسین حسینی

سید حسین حسینی که در اوایل فصل تا مرز جدایی از استقلال هم پیش رفت، حال به اذعان کارشناسان لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه را هم دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید حسین حسینی دروازبان استقلال که هفته هاست در ترکیب ثابت این تیم به میدان می‌رود، در هفته سیزدهم هم مقابل گسترش فولاد به میدان رفت و چهارمین کلین شیت را در این فصل تجربه کرد. در مورد حسینی بد نیست به آمار بسیار جالب توجه او نگاه کرد تا مشخص شود به لحاظ آماری می‌توان او را بهترین دروازه‌بان حال حاضر در لیگ برتر معرفی کرد.

سید حسین حسینی

حسینی با احتساب بازی مقابل گسترش فولاد برای آبی پوشان ۹ بازی انجام داده است. صنعت نفت در هفته اول، پارس جنوبی در هفته ششم، ذوب آهن در هفته هفتم، سپیدرود در هفته هشتم، فولاد در هفته نهم، پرسپولیس در هفته دهم، نفت در هفته یازدهم، سیاه جامگان در هفته دوازدهم و بالاخره گسترش فولاد تیم هایی بودند که حسینی بعنوان دروازبان استقلال به میدان رفته است.

استقلال در این ۹ بازی در ۳ بازی مقابل صنعت نفت، پارس جنوبی و پرسپولیس شکست خورده است، در ۳ بازی مقابل تیم‌های ذوب آهن، فولاد و سیاه جامگان متوقف شده است و در ۳ بازی مقابل سپیدرود، نفت و گسترش به پیروزی رسیده و ۱۲ امتیاز از این ۹ بازی کسب کرده است.

آبی‌پوشان در ۹ بازی که با حسینی به میدان رفته‌اند مجموعا ۶ گل خورده‌اند که این به خودی خود آمار قابل قبولی برای یک دروازه بان محسوب می‌شود. اما وقتی این آمار به یک آمار قابل توجه تبدیل می‌شود که از ۶ گلی که حسینی در این ۹ بازی دریافت کرده، چهار گل از روی نقطه پنالتی بوده است. صنعت نفت، پارس جنوبی، سپیدرود و پرسپولیس تیم‌هایی بودند که از روی نقطه پنالتی دروازه حسینی را باز کرده اند و سنگربان آبی‌ها تنها ۲ گل در ۹ بازی در جریان بازی دریافت داشته است.

وقتی آمار حسینی فوق العاده می‌شود که می‌بینیم از 2 گلی که در جریان بازی خورده، یک گل در موقعیت آفساید زده شده و باید مردود اعلام می شد(دیدار مقابل ذوب آهن) که با اشتباه فاحش تیم داوری این اتفاق نیفتاد.

به این ترتیب باید گفت تنها تیم پارس جنوبی در جم موفق شد به حسینی در جریان بازی گل بزند و این تنها گلی بود که این بازیکن در جریان بازی در ۹ باری که برای تیمش به میدان رفته دریافت کرده است.

سید حسین حسینی

آمار گل‌های خورده سید حسین حسینی در فصل جاری به شرح زیر است:

* با احتساب همه گل‌های خورده؛ ۰/۶۶ صدم گل به ازای هر بازی

* با احتساب گل هایی که در جریان بازی خورده؛ ۰/۲۲ گل در هر بازی

* با احتساب گل های سالمی که در جریان بازی خورده؛ ۰/۱۱ گل در هر بازی

و یا

* هر ۱۵۰ دقیقه یک گل

* هر ۴۵۰ دقیقه یک گل در جریان بازی

* هر ۹۰۰ دقیقه یک گل سالم در جریان بازی

 

خبرگزاری مهر

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار