ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با وجود بازی های بسیار زیبایی که از استقلال می بینیم اما متاسفانه مهاجم گل زن ندارد و هافبک ها جورشان را می کشند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص عملکرد و شرایط استقلال در هفته های اخیر توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* عملکرد استقلال در هفته های اخیر

به نظر من استقلال مقابل سیاه جامگان بازی خوبی از خود ارائه کرد. آنها در مقابل گسترش فولاد هم عملکرد قابل قبولی داشتند. اتفاق مهم در این تیم، ایجاد موقعیت های خوب در این دو دیدار بودکه متاسفانه مقابل سیاه جامگان به گل تبدیل نشد و در دیدار برابر گسترش فولاد هم باز مهاجمان استقلال ضعیف بودند و هافبک ها جور گل نزدن آنها را کشیدند.

* مهاجمان ضعیف هستند

استقلال تمام کننده ندارد و مهاجمان این تیم ضعیف هستند و درست برعکس خط ها دفاع و هافبک این تیم، مهاجمانش عملکرد خوبی نداشته اند.

* استقلال حاکم بازی بود

استقلال در مقابل گسترش فولاد حاکم بازی بود. با حوصله بازی کرد و برخلاف گذشته که هر چه به پایان بازی نزدیک می شدیم عصبی می شد اما در هفته های اخیر بسیار خونسرد و به دور از استرس بازی کرد و توانست در مقابل گسترش فولاد از لایه های دفاعی این تیم عبور کرده و به گل دست پیدا کند و یکی از اتفاقات مهم دیگری که در استقلال می افتد یکی از بازیکنان اگر توپ را از دست می دهد سایرین از او حمایت می کنند و اجازه خودنمایی به حریف را نمی دهند.

* عدم گلزنی مهاجمان تیم؟

متاسفانه در هفته های اخیر گلی از مهاجمان استقلال ندیدیم. قربانی زیاد تلاش می کند اما نمی توان بیشتر از این از او انتظار داشت و سجاد شهباززاده هم از زمانی که به استقلال آمده هنوز نتوانسته از شم گلزنی خود استفاده کند اگرچه سرمربی آبی پوشان گفته او را به شرایط آرمانی بر می گراند ولی اعتقاد دارم استقلال به یک مهاجم گلزن و ششدانگ نیاز دارد تا بتواند در کنار دیگر مهاجمان مشکل گلزنی استقلال را برطرف کند.

* حضور قائدی در ترکیب ثابت استقلال؟

به نظر من هنوز تجربه لازم را برای فیکس بودن ندارد. متاسفانه باشگاههای ما فقط نام فرهنگی را یدک می کشند اما در عمل چنین چیزی را مشاهده نمی کنیم.قائدی باید رفته رفته در بازیها حضور پیدا کند و بداند استقلال در جامعه چه جایگاه ویژه ای دارد و به چه تیمی آمده. بنابراین برای او زود است که در ترکیب اصلی قرار بگیرد زیرا اعتقاد دارم هنوز شرایط آن را ندارد و نگران هستم که حضور ثابت او در ترکیب، این بازیکن را دچار غرور کرده و راه برخی بازیکنانی را برود که خیلی زود مطرح شدند و به سرعت هم به خاطر مشکلاتی که بوجود آوردند فراموش شدند.

* دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جم جنوبی

مشخص است که پرسپولیس از دوران طلایی خود فاصله گرفته و افت کرده. شاید نبود چند بازیکن در این مسئله تاثیرگذار باشد اما پرسپولیس در هفته های اخیر صلابت همیشگی را نداشته و به اعتقاد من مقابل پارس جنوبی خوش شانس بود که ۳ امتیاز را از آن خود کرد و در خصوص پارس جنوبی هم باید بگویم اتفاق نادری در این تیم افتاد و دروازه بان پنالتی زدن پنالتی را برعهده گرفت که متاسفانه آن را به گل تبدیل نکرد اما اگر چه ما از این تیم دور هستیم و نمی توانیم در این خصوص نظر خاصی بدهیم اما اعتقاد دارم کار تارتار درست نبود و به جای فروزان باید یکی از هافبک های این تیم زدن پنالتی را به عهده می گرفت.

* در دو هفته اخیر تیم ها نتوانستدن گل های زیادی را به ثمر رسانده،علت چیست؟

دلیل اول مصدومیت زیاد برخی مهاجمان است که نتوانستند دروازه حریف را باز کنند همانند تیم هایی مثل ذوب آهن و پرسپولیس و حتی استقلال که مهاجمانشان یا محروم بودندو یا مصدوم اما در مجموع هم مدافعین عملکرد خوبی داشتند و هم متاسفانه مهاجمان تیم ها درامر گلزنی ضعیف بودند.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار