ترکیب استقلال

ترکیب استقلال تهران برای دیدار پیکان از هفته چهاردهم لیگ برتر مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پیکان از بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، سرورجپاروف، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده

شماتیک ترکیب استقلال 

به گزارش استقلال نیوز، با نظر وینفرید شفر ترکیب استقلال با یک تغییر نسبت به دیدار مقابل گسترش فولاد ارنج شد.

* سید حسین حسینی باز هم به عنوان گلر اول و بی جانشین آبی پوشان درون دروازه قرار گرفت.

** در قلب دفاع استقلال همان زوج آشنای روزبه چشمی و سید مجید حسینی قرار دارند و دفاع های کناری همچون دیدار گذشته خسرو حیدری و میلاد زکی پور خواهند بود. البته شفر می توانست ریسک کند و از غفوری در دفاع راست اسنفاده کند ولی ترجیح داد از کاپیتان حیدری استفاده کند.

*** ابراهیمی و جپاروف همچون گذشته دو ستون اصلی خط میانی استقلال هستند. نورافکن که در بازی قبل زیاد سرحال نبود، مجددا" در ترکیب اصلی قرار گرفت اما مهم ترین تغییر خط میانی کنار گذاشتن شجاعیان از ترکیب اصلی و یک خط عقب آمدن فرشید اسماعیلی از خط حمله به هافبک چپ برای پر کردن جای هافبک شیرازی استقلال است. اینکه چرا شفر، اسماعیلی را از خط حمله که درخشش فوق العاده ای در آن داشت به خط هافبک برگرداند در پایان دیدار بر ما مشخص خواهد شد.

**** سجاد بعد از یک نمایش پر انتقاد مقابل مشکی پوشان و تبعید به نیمکت مقابل گسترش فولاد، در این دیدار مجددا" به ترکیب اصلی بازگشت تا زوج انصاری در خط حمله باشد. به نظر می رسد شفر به توانایی های شهباززاده و توانایی بازگشت او به روزهای اوج اعتقاد داشته باشد. البته این دیدار شاید آخرین شانس شماره 10 این فصل آبی پوشان پایتخت برای جلب نظر کادر فنی و ادامه حضور در این تیم باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید مهدی رحمتی، حسن بیت سعید، علی قربانی، فرشید باقری، وریا غفوری، لئاندرو پادوانی، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی بازیکنان نیمکت نشین استقلال در این دیدار خواهند بود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار