دیدار استقلال و پیکان

نیمه نخست دیدار استقلال و پیکان تهران از هفته چهاردهم لیگ برتر جام خلیج فارس با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های پیکان و استقلال تهران از ساعت 15:00 امروز(پنجشنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان، آرفنگ دافه، کنت ایکه چوکو

ترکیب استقلال: سید حسین حسینى، مجید حسینى، خسرو حیدری، امید ابراهیمى، امید نور افکن، سرور جپارف، فرشید اسماعیلى، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، روزبه چشمی، میلاد زکى‌پور

دقیقه9: سرور جپاروف قصد داشت از خروج اشتباه پیام نیازمند استفاده کند، اما ضربه او که از وسط زمین زده شده بود، با اختلاف اندک از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 10: داور برخورد خسرو حیدری با کنت را خطای پنالتی تشخیص داد، اما پس از مشورت با کمک اول خود، از تصمیمش صرف نظر کرد.

دقیقه 18: امیرحسین صادقی به‌خاطر خطا روی جابر انصاری با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 19: ضربه آزاد سرور جپاروف به دیوار دفاعی پیکان برخورد کرد و برگشت.

دقیقه 21: حرکت تیمی و زیبای بازیکنان استقلال یک فرصت خوب گلزنی را در درون محوطه جریمه نصیب سجاد شهباززاده قرار داد، اما ضربه وی به بازیکن پیکان خود را راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 33: ارسال کوتاه خسرو حیدری از راست در محوطه جریمه به امید ابراهیمی رسید. ضربه ابراهیمی که در وضعیتی نامتعادل زده شد، پس از عکس‌العمل دروازه‌بان پیکان به کرنر رفت.

دقیقه 39: اشتباه عجیب سید مجید حسینی باعث شد که کنت در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان قرار بگیرد، اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت تا جدی‌ترین فرصت پیکان در نیمه نخست از دست برود.

دقیقه 42: بازیکنان پیکان در ضد حمله صاحب فرصت شدند، اما ضربه خودخواهانه و از راه دور کنت را دروازه‌بان استقلال دفع کرد.

دقیقه 2+45: ضربه سر مرتضی آقاخان با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

به گزارش استقلال نیوز، پیام حیدری که کار قضاوت این دیدار را برعهده دارد در نیمه نخست به امیرحسین صادقی از پیکان کارت زرد نشان داد.

او در ابتدای بازی از کنار خطای شدید مهاجم نیجریه ای پیکان روی روزبه چشمی گذشت و او را اخراج نکرد. در ادامه یک پنالتی اشتباه به نفع پیکان گرفت که آرمان اسعدی کمک اول این بازی او را از تصمیم اشتباهش منصرف کرد. داور همدانی این دیدار در دقیقه 26 خطای واضح روی نورافکن را پنالتی اعلام نکرد تا کلکسیون اشتباهات خود در این دیدار را تکمیل کند. 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار