حسن زمانی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: از عملکرد شفر رضایت داریم و یار گیری اشتباه ابتدای فصل باعث عدم نتیجه گیری تیم شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در مصاحبه با تسنیم در خصوص تساوی این تیم برابر پیکان و قرعه تیم ملی  در جام جهانی صحبت‌های زیر را انجام داد.

در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* مشکل تیم از تصمیمات غلط گذشته است

فکر می‌کنم مشکلی از قبل پیش آمده است که مهاجمان گل نمی‌زنند. این مسئله بیشتر حالت روانی دارد تا تاکتیکی. امیدوارم هر چه زودتر مشکل گلزنی برطرف شود. شفر زحمت خودش را می‌کشد و تلاش می‌کند که وضعیت تیم را بهتر کند.

* استقلال خوب بازی می کند ولی خوب نتیجه نمی گیرد

باید اجازه بدهیم بازی آخر نیم‌فصل به پایان برسد و نظر سرمربی تیم را بشنویم. استقلال در حال حاضر خوب بازی می‌کند، اما خوب نتیجه نمی‌گیرد. قسمتی از مشکلات به بسته شدن تیم بازمی‌گردد که شفر در آن نقشی نداشته است. او مجبور است از بازیکنانی که از قبل انتخاب شده‌اند، استفاده کند.

* از عملکرد شفر رضایت داریم ولی از نتایج تیم ناراحتیم

هیات مدیره از نتایج شفر راضی است، اما از نتایج کلی تیم راضی نیست! احتمالاً پس از پایان نیم‌فصل جلسه‌ای را خواهیم داشت و شفر نقطه نظراتش را خواهد داد که چه بازیکنانی را می‌خواهد و چه بازیکنانی باید بروند.

* تیم ملی باکمی تلاش شانس صعود دارد

درست است که در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، اما ایران تیمی است که با کمی تلاش می‌تواند صعود کند. فکر می‌کنم ایران با چهار یا پنج امتیاز از گروهش صعود کند. اسپانیا و پرتغال در سطح اول اروپا قرار دارند و به نظر من در بازی با یکدیگر به مشکل خواهند خورد.

* بنظر من تیم ملی با 4 یا 5 امتیاز صعود می کند

از طرف دیگر، آنها روی ایران به‌عنوان حریف ساده حساب باز نمی‌کنند و با این شرایط در دیدار برابر ما به مشکل می‌خورند. تیمی که حریفش را دست‌کم بگیرد، قطعاً به مشکل خواهد خورد. اسپانیا و پرتغال تصور می‌کنند ایران تیم ضعیفی است، اما پیش‌بینی من این است که از این دو تیم مساوی می‌گیریم و با چهار یا پنج امتیاز از گروه‌مان صعود خواهیم کرد!

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
خاطره الهلال
+1 #1 خاطره الهلال 1396-09-14 18:48
تونه بی لیاقت و مدیر سیب زمینی به نام افتخاری باید هم راضی باشید.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار