پرویز مظلومی

سرمربی سابق استقلال گفت: قرعه سختی در جام جهانی نصیب تیم ملی شده است اما امیدوارم تیم ما نمایش خوبی در روسیه داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال و پیشکسوت این باشگاه در گفتگو با تسنیم در مورد قرعه تیم ملی در جام جهانی و وضعیت تیم آبی پوشان پایتخت صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* در جام جهانی گروه سختی نصیب ما شد

ایران در گروه بسیار سختی قرار گرفته است، ولی به‌هرحال بازی با تیم‌های بزرگ هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. ما می‌توانیم نمایش آبرومندانه‌ای در جام جهانی داشته باشیم، ولی به شرط اینکه بازی‌های دوستانه خوبی را انجام دهیم، نه اینکه با تیم‌هایی روبه‌رو شویم که تیم‌های دوم و سوم‌شان را مقابل ما به میدان می‌فرستند.

* کی روش مقابل پرتغال انگیزه زیادی خواهد داشت

اگر ایران در اولین بازی مقابل مراکش نتیجه خوبی بگیرد، طبیعتاً برای بازی‌های بعد روحیه و انگیزه بیشتری خواهد داشت. در ضمن باید به این موضوع اشاره کرد که کی‌روش مقابل پرتغال که تیم کشورش محسوب می‌شود، انگیزه بسیاری زیادی خواهد داشت. امیدوارم که تیم ما در این جام نمایش خوبی داشته باشد.

* تراکتور، سپاهان و ذوب آهن مثل قبل قوی نیستند!

پرسپولیس انسجام تیمی خوبی دارد و امسال هم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر به شمار می‌آید. من معتقدم پرسپولیس رقیب جدی ندارد و تیم‌های دیگر در شرایطی نیستند که بتوانند برای پرسپولیس خطر ایجاد کنند. شما می بینید که تراکتورسازی، ذوب‌آهن و سپاهان شرایط گذشته را ندارند.

* استقلال باید تهاجمی بازی کند

من البته می‌توانم استقلال را یک رقیب برای قهرمانی بدانم، ولی نمی‌دانم چرا آنها هنوز مشکل دارند. استقلال با مشکل گل زدن مواجه است و این در حالی است که شفر هم بیشتر به فکر بازی دفاعی است. استقلال باید تهاجمی بازی کند، نه اینکه فقط به فکر دفاع کردن باشد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار