دیدار استقلال و سپاهان

آبی پوشان تهرانی فردا(چهارشنبه) برای حفظ رکورد 40 ماه شکست ناپذیری مقابل سپاهان اصفهان، در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم خواهند رفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، یکی از بازی‌های حساس هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر دیدار تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان است. تیم هایی که با ۱۷ و ۱۵ امتیاز در رده‌های هشتم و دوازدهم جدول قرار دارند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که نتایجشان در نیم فصل اول رضایتبخش نبوده و مربیان این دو تیم برای جبران مافات به اتفاقات نیم فصل دوم دل بسته‌اند.

استقلال و سپاهان در تاریخ حیات خود در مجموع دیدارهای رسمی و غیر رسمی ۶۹ بار به مصاف هم رفته‌اند و نتایج مختلفی در این بازی‌ها به دست آمده است.

سهم تیم سپاهان در تعداد برد اندکی بیش از آبی پوشان پایتخت است. سهم تیم اصفهانی از این تعداد بازی ۲۶ پیروزی و سهم آبی پوشان ۲۴ پیروزی است اما در تعداد گل‌های زده، آبی‌ها ۹۱ به ۸۷ از حریف پیش هستند.

نکته قابل توجه در تاریخچه دیدارهای دو تیم در این است که از آخرین پیروزی تیم سپاهان بر استقلال، ۳ سال و 4 ماه می‌گذرد و سپاهانی از سال 1393 نتوانسته‌اند بر آبی پوشان پایتخت غلبه کنند.

آخرین بار در تاریخ ۹۳/۵/۲۳ سپاهان موفق شد استقلال را شکست دهد. در آن دیدار سپاهانی ها با سه گلی که توسط حاج صفی (از روی نقطه پنالتی)، مهدی شریفی و کارلوس آلبرتو پریرا به ثمر رساندند در برابر تک گلی که میلاد فخرالدینی برای آبی پوشان زد به برتری ۳ بر یک رسیدند. از آن تاریخ تاکنون دو تیم ۵ بار با هم دیدار داشتند که سهم استقلال از این ۵ بازی ۳ پیروزی بود و دو بار هم دو تیم با نتجیه مساوی برابر هم متوقف شدند. در این ۵ بازی آبی پوشان ۸ بار گل زده‌اند و دروازه آنها ۳ بار گشوده شده است.

به گزارش استقلال نیوز، هفتادمین تقابل دو تیم در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ آذر به میزبانی آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

 

مهـــر

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
خاطره الهلال
+1 #1 خاطره الهلال 1396-09-14 18:45
بازیها طوری برنانه ریزی شده که استقلال بازیهای آخر فصلش به بازیهای سخت بخوره و لنگ هم به بازیهای آسون!!! خوب اگه استقلال مدیر داشت با اینهمه بی عدالتی از این لیگه مذخرف کنار میکشید.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار