پندار توفیقی

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: منزل شفر، سانیاک و حتی دستیار جدیدش یعنی میگوئل هم تهیه شده و مشکلی از این بابت نداریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدپندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم درباره لیست ورودی و خروجی استقلال، جدایی برخی از بازیکنان این تیم، حواشی پیرامون تهیه منزل شفر و اشکالات سازمان بازرسی به حسابرسی این باشگاه صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* شفر امروز یا فردا لیست مازاد را می دهد

هنوز لیست ورودی و خروجی استقلال نهایی نشده و قرار است شفر امروز یا فردا آن را نهایی کند.

* انصاری و بیت سعید در لیست مازاد نیستند!

انصاری مصدوم است که در تمرین حضور ندارد و غیبتش به این دلیل نیست که در لیست مازاد قرار گرفته است. بیت‌سعید هم که امروز در تمرین حضور داشت. باور کنید انصاری مصدوم بوده است!

* هر باشگاهی هر بازیکنی از ما می خواهد باید اعلام کند

در مورد اینکه فولاد خوزستان خواهان بیت سعید است باید بگویم هر باشگاهی می‌تواند اعلام کند که به چه بازیکنی نیاز دارد. ابتدا باید شفر لیستش را بدهد و بدانیم چه کسانی را می‌خواهد و چه بازیکنانی را نمی‌خواهد.

* شفر لیست بدهد با نفت بر سر جذب آل کثیر مذاکره می کنیم!

در مورد مذاکره با باشگاه نفت در مورد عیسی آل کثیر عرض کردم که شفر باید لیست خود را بدهد و سپس تصمیم بگیریم. حتی بازیکن خارجی هم که قرار است بیاید، نامشخص بوده و چیزی به صورت دقیق مشخص نشده است.

* نه تنها برای شفر بلکه برای برای دستیارانش هم منزل تهیه کرده ایم

خودمان هم نمی‌دانیم چرا در رابطه با تهیه منزل برای شفر این همه حواشی به وجود آمد؟ منزل شفر، سانیاک و حتی دستیار جدیدش یعنی میگوئل هم تهیه شده و مشکلی نیست. اینکه چه کسی این حواشی را ایجاد کرده، نمی‌دانیم. شفر منزل جدیدش را انتخاب کرده و به زودی به این مکان انتقال پیدا می‌کند. ضمن اینکه چون بازی‌های استقلال به صورت فشرده برگزار می‌شد، او و دستیارانش مدام در جلسات فنی بودند و فرصت انتقال آنها از هتل به منزل جدیدشان نبود. اینکه گفته می‌شود باشگاه نتوانسته منزلی برای شفر تهیه کند، اصلاً صحت ندارد. ما حتی برای دستیار جدید شفر هم خانه اجاره کرده‌ایم.

* صورتحساب مالی باشگاه تجمیعی بوده و تخلفی رخ نداده

این مسئله که سازمان بازرسی از حساب‌های باشگاه در سال 95-94 ایراد گرفته و گفته است تخلفات زیادی در حساب‌های باشگاه استقلال انجام شده را تکذیب می‌کنم. هیچ تخلفی نبوده است. در جریان باشید که صورتحساب‌های مالی باشگاه در سال مذکور به صورت تجمیعی بوده است. اگر خاطرتان باشد قرار بود استقلال و پرسپولیس در سال 93 خصوصی شوند. به همین دلیل باید صورتحساب‌های مالی سال 91 تا 93 امضا می‌شد که این کار به دلیل تناقض‌های فراوان انجام نشد. باشگاه هم از سازمان بازررسی خواست که صورتحساب به صورت تجمیعی کامل شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار